Bestill time

Logo for Tannlegebislett

Bestill time

I dag 28. sep I morgen 29. sep Man 30. sep Tir 1. okt Ons 2. okt

Om klinikken

Vi er et tannhelseteam i søken etter den perfekte kliniske prestasjon, basert på høykvalitets service og profesjonell behandling har vi et mål i sikte: Absolutt funksjonell og kosmetisk tilfredsstillelse av pasienters behov.

Som pasient hos oss tas du på alvor! Et VENNLIG og AVSLAPPET miljø preget av profesjonalisme som vil gjøre ditt tannlegebesøk til en helt annerledes og positiv opplevelse.

Vårt serviceorienterte personell vil gi deg relevant informasjon før, under og etter behandling. Takket være oppdaterte kunnskaper og et nytt og forfriskende tannhelsekonsept vil du oppleve et spennende og betryggende behandlingstilbud.

Med moderne utstyr og materieller av høyeste kvalitet kan vi bistå med de fleste innen tannbehandling:

* Akutte tilfeller (Obs! Akutte pasienter prioriteres og tas ofte på dagen uansett)
* Visdomstannfjerning
* Rotkanalterapi
* Protetikk
* Konserverende behandling (fyllinger)

Og mye mer.

Vi har stor erfaring med pasienter som lider av ekstrem tannlegeangst. Snakk med oss før tannlegeavtalen din og si ifra dersom tannbehandling er spesielt stressende for deg. Vi kan finne en behandlingsfremgangsmåte som passer dine behov.

Tannlegebisletts operatører er autorisert helsepersonell godkjent av Det odontologiske fakultet i Oslo og av Statens Autorisasjonskontor for Helsepersonell i Norge. De er også medlemmer av Den norske tannlegeforening.

Tannlegebislett holder til i Oslo

Neste time:

Siste vurderinger av Tannlegebislett

Fantastisk! Betryggende og pedagogisk

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

For to måneder siden kjente jeg litt vond smak nederst ved siden av en visdomstann, så jeg tok kontakt med Tannlege Bislett. De var så hjelpsomme, og skaffet meg time på dagen. Jeg var mer nervøs enn jeg trodde, men Raquel og Roberto tok mine bekymringer på alvor og forklarte så fint og pedagogisk hva som skulle skje og at jeg var i gode hender (og det var jeg). Roberto ga et anslag på hvor lang tid det hele kom til å ta (rundt 15 minutter), og det stemte på en prikk! Det var helt smertefritt, blant annet fordi Roberto instruerte meg i hvordan jeg skulle gi uttrykk for evt. ubehag, slik at han raskt kunne respondere på det. Han satte på chill musikk og snakket rolig mens han holdt på, og jeg følte meg helt trygg. Etterpå fikk jeg tydelige instruksjoner på hva jeg skulle gjøre av etterbehandling. Etter noen dager sendte jeg Roberto en engstelig melding fordi det hadde vært litt blod i spyttet mitt, men Roberto forklarte at det var normalt, men at jeg kunne ta kontakt når som helst - og dette var fredags ettermiddag - om det oppsto problemer. Det oppsto imidlertid ingen problemer, og jeg sitter igjen med en veldig positiv opplevelse. Jeg anbefaler Roberto og Raquel 100 % til alle som skal trekke visdomstann!

No regrets

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

I contacted a number of different clinics while preparing for my root canal. This was the only place that answered my emails in complete sentences (an achievement in these rushed times!) and didn't request that I make an appointment before asking any questions at all. It was a good sign. So I scheduled a visit and took a leap of faith...

No regrets. Kendra and Rabia are warm and attentive, and Roberto offers the right balance of professional confidence and comforting human presence. So relieved that it's done now, and done well. Tusen takk, doc.

Flott tannlege

Tannlege: Raquel Galetto-Plascencia Skrevet

Jeg fant denne tannlegen gjennom legelisten og angrer ikke et sekund!! Fantastisk hyggelig atmosfære og hyggelige folk. Følte meg 100% ivaretatt i gode hender av alle. Jeg har ingenting negativt å komme med.

Koselig tannlege!

Tannlege: Raquel Galetto-Plascencia Skrevet

Raquel er god og trygg, engasjert i tennene, raus med bedøvelse, god på pris og spiller fin musikk. Jeg har gått til henne og mannen i ti år, de har skjerpet mine rutiner på tannpussen og tennene har gått fra katastrofeområde til null hull! Jeg er ikke lenger redd for tannlegen.

Herlig og omsorgsfull

Tannlege: Raquel Galetto-Plascencia Skrevet

En super tannlege! Vennlig, dyktig og beroligende. Snakker alltid gjennom prosedyrer på forhånd slik at man er trygg og komfortabel. Ypperlig valg, særlig om man er litt engstelig for å gå til tannlegen.