Bestill time

Logo for Tannlegebislett

Bestill time

Tir 15. okt Ons 16. okt Tor 17. okt

Om klinikken

Vi er et tannhelseteam i søken etter den perfekte kliniske prestasjon, basert på høykvalitets service og profesjonell behandling har vi et mål i sikte: Absolutt funksjonell og kosmetisk tilfredsstillelse av pasienters behov.

Som pasient hos oss tas du på alvor! Et VENNLIG og AVSLAPPET miljø preget av profesjonalisme som vil gjøre ditt tannlegebesøk til en helt annerledes og positiv opplevelse.

Vårt serviceorienterte personell vil gi deg relevant informasjon før, under og etter behandling. Takket være oppdaterte kunnskaper og et nytt og forfriskende tannhelsekonsept vil du oppleve et spennende og betryggende behandlingstilbud.

Med moderne utstyr og materieller av høyeste kvalitet kan vi bistå med de fleste innen tannbehandling:

* Akutte tilfeller (Obs! Akutte pasienter prioriteres og tas ofte på dagen uansett)
* Visdomstannfjerning
* Rotkanalterapi
* Protetikk
* Konserverende behandling (fyllinger)

Og mye mer.

Vi har stor erfaring med pasienter som lider av ekstrem tannlegeangst. Snakk med oss før tannlegeavtalen din og si ifra dersom tannbehandling er spesielt stressende for deg. Vi kan finne en behandlingsfremgangsmåte som passer dine behov.

Tannlegebisletts operatører er autorisert helsepersonell godkjent av Det odontologiske fakultet i Oslo og av Statens Autorisasjonskontor for Helsepersonell i Norge. De er også medlemmer av Den norske tannlegeforening.

Tannlegebislett holder til i Oslo

Neste time:

Siste vurderinger av Tannlegebislett

Jeg kommer tilbake!

Tannlege: Raquel Galetto-Plascencia Skrevet

Hadde min første tannsjekk på 6 år hos Raquel på Tannlegebislett. Utrolig dyktig tannlege og personale. Punktlig og dyktig. Sterk anbefaling fra min side!

Anbefales på det varmeste!

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Utrolig dyktig tannlege som kommuniserer veldig tydelig og godt med meg som pasient. Anbefaler på det sterkeste! Fjernet visdomstannen uten noe ubehag.

Dyktig og varm tannlege

Tannlege: Raquel Galetto-Plascencia Skrevet

Raquel er utrolig dyktig tannlege, med glimt i øyet! Hun er varm, informativ og effektiv. Spør alltid hvordan du har det. Jeg gruer meg aldri til å dra hit!

Tydelig, effektiv og morsom

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Roberto er en utrolig dyktig tannlege. Han kommuniserer tydelig før, underveis og etter behandling. Har fjernet visdomstenner hos ham tre ganger, det er alltid smertefritt og veldig effektivt. Dessuten er han morsom, noe som ufarliggjør hele opplevelsen. Har flyttet utenfor byen, men reiser likevel en drøy time for å få behandling her. Superfornøyd!

Visdomstann fjerning over all forventning

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Jeg har fikset tennene mine hos Roberto i 6 år og det var mye forskjellig blant annet kompliserte rot behandlinger, kroner osv. Jeg har alltid vært tatt godt imot og er super fornøyd med kvalitet, selve behandlingen og service. Nå måtte en visdomstann opereres bort og det var en utrolig god opplevelse. Jeg fikk en god forklaring i forkant, selve fjerning gikk ganske fort, og det viktigste at det gikk mye bedre enn forventet med lite smerte og ubehag senere.
Super flinke Roberto og tannlegeassistent! Veldig profesjonell, hyggelig og uten tvil skal gjøre sitt beste for pasientene. Helt topp.
Tusen takk!