Bestill time

Logo for Tannlegebislett

Bestill time

I dag 27. sep I morgen 28. sep Søn 29. sep Man 30. sep Tir 1. okt

Om klinikken

Vi er et tannhelseteam i søken etter den perfekte kliniske prestasjon, basert på høykvalitets service og profesjonell behandling har vi et mål i sikte: Absolutt funksjonell og kosmetisk tilfredsstillelse av pasienters behov.

Som pasient hos oss tas du på alvor! Et VENNLIG og AVSLAPPET miljø preget av profesjonalisme som vil gjøre ditt tannlegebesøk til en helt annerledes og positiv opplevelse.

Vårt serviceorienterte personell vil gi deg relevant informasjon før, under og etter behandling. Takket være oppdaterte kunnskaper og et nytt og forfriskende tannhelsekonsept vil du oppleve et spennende og betryggende behandlingstilbud.

Med moderne utstyr og materieller av høyeste kvalitet kan vi bistå med de fleste innen tannbehandling:

* Akutte tilfeller (Obs! Akutte pasienter prioriteres og tas ofte på dagen uansett)
* Visdomstannfjerning
* Rotkanalterapi
* Protetikk
* Konserverende behandling (fyllinger)

Og mye mer.

Vi har stor erfaring med pasienter som lider av ekstrem tannlegeangst. Snakk med oss før tannlegeavtalen din og si ifra dersom tannbehandling er spesielt stressende for deg. Vi kan finne en behandlingsfremgangsmåte som passer dine behov.

Tannlegebisletts operatører er autorisert helsepersonell godkjent av Det odontologiske fakultet i Oslo og av Statens Autorisasjonskontor for Helsepersonell i Norge. De er også medlemmer av Den norske tannlegeforening.

Tannlegebislett holder til i Oslo

Neste time:

Siste vurderinger av Tannlegebislett

Kjempefornøyd

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Jeg har gjort alle behandlinger hos Roberto over mange år nå. Har aldri vurdert å gå et annet sted. Jeg opplever han som faglig dyktig, profesjonell og hyggelig. Han er effektiv, grundig og veldig god med tanke på tannlegeskrekk. Jeg har hele tiden følt på en forutsigbarhet og at vi har hatt en god plan på hva som skal gjøres. Han er absolutt å anbefale.

Den aller beste

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Roberto er imøtekommende, serviceinnstilt, og betryggende. Han har en evne til å kommunisere med pasienter som får dem til å føle seg sett og ivaretatt. Før jeg trakk visdomstennene gikk han igjennom hele prosedyren, slik at ingenting skulle være overraskende. Gjennom hele min behandling kommuniserte han med meg, og passet på at min komfort var det viktigste. Etter behandlingen gikk vi nøye igjennom hva jeg skulle gjøre. I etterkant har jeg hatt null hevelse, ingen smerte, og ikke en antydning til infeksjon. Trekk av visdomstenner har aldri vært så lett, og mindre skummelt. Anbefaler Roberto til alle!

Super tannlege og person

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Jeg har vært hos Roberto siden 2019, aldri følt meg mer trygg på en tannlege og han er veldig spøkefull som gjør hele opplevelsen mye tryggere og morsom da man første skal den "kjedelige" turen til tannlegen. Prisene hans er veldig bra og han har veldig kontroll på det han gjør og hva som burde gjøres videre

Anbefales virkelig til de som har tannlegeskrekk eller generelt bare trenger en tur innom tannlegen

Dyktig!

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

En utrolig dyktig oral kirurg! Jeg hadde en visdomstann som lå kinkig til pga en nerve, men han forklarte hele alt som skjedde under hele prosessen.

Great dentist

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Roberto is a really great dentist.
He is extremely competent, particularly in endodontics treatments such as root-canal treatments.
I came in with pain and caries, some of which were caused by old treatments that were done improperly.
He fixed it with great mastery and I haven't had issues after his treatments.
He always takes care to explain well the problems and how a proper treatment should look like. By the end, he always shows the result and explains very clearly his assessment of the x-ray images.

I did several procedures there, from simple cleanings to cavities/caries fillings and full root-canal treatments (including crown placement). All went great.

Also, he masters several languages (at least NO, ES, EN) and is empathetic and fun, with a great sense of humor.