Tannklinikken Skien

Telefonnummer35 58 39 2035 58 39 ...
Telemarksvegen 170 3734 Skien
Tannklinikken Skien holder til i Skien

Siste vurderinger av Tannklinikken Skien

Veldig flink og effektiv tannkirug

Tannlege: Michael Thomas Unger Skrevet

Tok ut min visdomstann som var litt dypt i kjeven og tannen stakk ikke helt fram.
Tok den ut på 3-4 minutter.
Besten tannlege/oralkirug jeg har møtt.
Trenger du hjelp med oralkirugi (som feks: dyptliggende visdomstann)
Så oppsøk Michael Unger hvis du bor i Telemark.
Min opplevelse var helt smertefritt, eneste som gjorde "vondt" var bedøvelsen, men er bare ett lite stikk også ferdig.
Ikke noe å grue seg til i det heletatt, alt er over på kort tid.
Takk til Michael Unger som hjalp meg den gangen i august.
Hilsen en som ikke har så mye tannlegeskrekk etter møte med deg.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Kari Steinsvåg Skrevet

Jeg har aldri vært borte i en så fantastisk tannlege. Da jeg har tannlegeskrekk og andre ting som gjør besøk hos tannlegen svært vanskelig er det veldig viktig for meg å ha en tannlege jeg kan være trygg hos. Kari får meg til å føle meg trygg og gjør tannlegebesøkene mine så gode som mulig. Hun er empatisk, omsorgsfull og dyktig. Hun forteller alltid hva hun gjør til enhver tid. Hun gir meg pauser og setter av god tid så jeg får mulighet til å hente meg inn når det blir for vanskelig. Hun kaller meg inn to ganger i året for å hjelpe meg til å bli kvitt tannlegeskrekken min til tross for at jeg egentlig ikke har behov for det forfor det er svært sjeldent det er noe som må gjøres. Før jeg kom til Kari hadde det gått 4 år siden siste tannlegebesøk fordi jeg var redd for tannleger. Hun gjør at jeg ikke lenger er redd for å bestille time om jeg hadde hatt behov for det. Kari er en fantastisk tannlege og et flott menneske. Anbefales på det sterkeste!

Meget bra

Tannlege: Tore Lervik Skrevet

Førsteklasses behandling. Meget kompetent tannlege som gir trygghetsfølelse. Løser både store og små problemer på en vennlig og likefrem måte.

Verdens beste tannlege?

Tannlege: Jan Erik Lloyd Skrevet

Meget hyggleig tannlege som vet hva han driver med. Forklarer til en hver tid hva han gjør og hva du skal gjøre på en enkel og forståelig måte. Effektiv, men svært nøyaktig behandling til en fornuftig pris. Gir gode tilbakemeldinger på hvordan det står til med tennene dine og gir råd til hvordan opprettholde/forbedre tannhelsen utifra ståa.

En kjempe flink tannlege

Tannlege: Vuong Minh Vu Skrevet

Utrolig dyktig tannlege som virkelig kan jobben sin og tar vare på sine pasienter. Tar seg tid til å lytte.