OC Dronningens Tannlegesenter

OC Dronningens Tannlegesenter holder til i Kristiansand

Siste vurderinger av OC Dronningens Tannlegesenter

Fantastisk flink tannlege

Tannlege: Linn Stokkelien Skrevet

Jeg har gått til Linn i flere år og er utrolig fornøyd. Hun er behagelig, forsiktig og faglig dyktig. Kan anbefale henne på det varmeste.

Herlig tannlege :-)

Tannlege: Knut Skarpeteig Skrevet

Liker han veldig godt! Jeg går fast en gang i året og han er hyggelig, effektiv og forklarer underveis. Har ingenting negativt å si om han eller personalet som jobber der, superhyggelige mennesker alle sammen!
Husker jeg følte meg sett og ivaretatt på en helt unik måte ved min første time, å komme fra det offentlige systemet til dette var bare helt fantastisk.

morsom og behagelig

Tannlege: Jeannette Holst Torjesen Skrevet

Jeg liker henne som person og gleder meg til behandlingene som er 10 av 10 poeng fra meg. Forsiktig og tålmodig. Assistentene er unge og like pene som sjefen. Det er en behagelig atmosfære i lokalene.

Verdens beste tannlege!

Tannlege: Linn Stokkelien Skrevet

Linn er alltid blid og hun er svært kunnskapsrik. Hun tar ikke betalt for mer enn hun må og hun besvarer spørsmål på en svært god måte.
Hun hindret en annen tannlege i å gjøre en tåpelig feil med mine tenner (gikk til Linn for å få en annen tannleges vurdering og hennes vurdering sparte meg for mye penger og smerte!). Jeg kommer aldri (frivillig) til bytte tannlege!!

Kjempe flink.

Tannlege: Anders Stokkelien Skrevet

Forsiktig, flink på løsninger. Føler ikke han gjør mere enn du ber om med tanke på betaling. Føler han gjør det han skal og forteller deg mest han holder på. Har brukt han i mange år, og det kommer jeg til og fortsette med. Kan trygt anbefale denne Tannlegen :-)