Odontia Varna Tannlegesenter

Odontia Varna Tannlegesenter holder til i Moss

Siste vurderinger av Odontia Varna Tannlegesenter

Dyktig!

Tannlege: Jon Olav Kubberød Skrevet

Jon Olav Kubberød er en svært dyktig tannlege. Det er alltid hyggelig å komme til tannlege Kubberød. Han er nøye med behandlinger og han følger opp behandlingene ved neste besøk. I tillegg er han skånsom, noe som gjør at du kan slappe av og behandlingen blir en positiv opplevelse.
Kubberød er ikke av de billigste tannlegene, men absolutt en av de aller dyktigste!

Bedre tannlege finner du ikke:)

Tannlege: Lars-Fredrik Gjølstad Skrevet

Lars-Fredrik er hyggelig, flink til å forklare, hensynsfull, blid, rask, effektiv, har humor og er en fantastisk tannlege. Gruer meg aldri til å dra dit og anbefaler han til de rundt meg!
Kommer ikke til å bytte han bort:)

Behagelig, forståelsesfull og faglig svært dyktig!

Tannlege: Lars-Fredrik Gjølstad Skrevet

Utrolig glad jeg har denne tannlegen. Faglig svært dyktig, men også menneskelig forståelsesfull!! Anbefales 100prosent.
Hilsen en som har litt angst:)

Verdens beste tannlege!

Tannlege: Lars-Fredrik Gjølstad Skrevet

Jeg har i mange år vært livredd tannlegen. Jeg gikk bare hvis noe ramlet ut, eller det var så vondt at jeg ikke holdt ut.

Nå har jeg gått hos Lars-Fredrik i et par år, og jeg er superfornøyd med ham som tannlege. Han er flink med folk, og flink som tannlege. Når jeg i tillegg kan få litt hypnose og hjelp til å slappe av, da er det ok å gå til tannlegen.

Det er langt igjen til jeg liker å gå til tannlegen, men jeg er på vei og det er takket være flinke folk hos Varna Tannlegesenter.

Dyktig tannlege med flott kundebehandling

Tannlege: Rune Børslett Skrevet

Dyktig tannlege, føler at jobben som blir utført er grundig og tannlegen er utrolig flink til å forklare og ha pasienten med på det som skjer under behandlingen, tar også hensyn til kundens behov under behandlingen. Sterkt anbefalt tannlege fra mitt synspunkt.