Aleris Frogner

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Frogner

Meget dyktig lege

Lege: Ranjeet Singh Dhatt Skrevet

En erfaren lege, som både er hyggelig og faglig flink.

Jeg ble mindre nervøs til undersøkelsen når jeg møtte en slik behagelig person. Han forklarer rolig om undersøkelsen og er opptatt av at jeg hadde det bra. Tenk om alle leger kunne være like flinke til å ta seg tid til sine pasienter.
En stor takk.

Brystreduksjon

Lege: Hilde Bugge Skrevet

Helt lykkelig med operasjonen min! Følte meg fra første øyeblikk godt ivaretatt.
Med ventetiden var jeg ekstremt fornøyd, og sykehuspersonell var snille og oppmerksomme.

Helt topp!!

Lege: Hilde Bugge Skrevet

Har hatt en brystreduksjon hos Hilde Bugge.

Tre dager siden jeg ble operert, og jeg føler meg kjempefin. 2 dagen begynte jeg å gå tur. 3 dagen sluttet jeg å ta smertestillende. Kunne ikke vært mer fornøyd og gleder meg til å se sluttresultatet om et par uker! Anbefaler henne på det sterkeste! Veldig dyktig lege!

Profesjonell på alle områder

Lege: Espen Kvan Skrevet

Kommuniserer på en svært god måte, inngir tillit, har høy kompetanse, - ja er rett og slett profesjonell på alle områder. I tillegg en hyggelig fyr med glimt i øyet:)

Helt greit men ikke mer

Lege: Leif Erik Grønning Skrevet

Den tekniske biten av en vasektomi kan jeg ikke si så mye om, det gikk sikkert greit, men omsorgen og empatien var ikke tilstede. Følte meg behandlet svært funksjonelt og teknisk.
Inngrepet er ekkelt, dette tok han og assistent ikke hensyn til; altfor lite bedøvelse, eller merkelig smertereaksjon, det var stor smerte ved kutting av en sædleder, og de beroliget ikke i det hele tatt.
Sitter igjen med en litt uggen følelse. Husker og gjenopplever smerten. Svært ubehagelig, det vondeste noen gang i mitt liv.