Aleris Frogner

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Frogner

endelig rett diagnose

Lege: Jenny Alvirovic Skrevet

Etter flere år med feil diagnoser og store plager var det en ubeskrivelig lettelse å høre ordene "jeg vet hva dette er".

Å få diagnosen endometriose, og påfølgende operasjon for å fjerne endometriosevev, har virkelig forandret livet mitt, jeg kan ikke takke henne nok.

Kunnskapsrik, erfaring, empatisk

Lege: Kristina Sole Skrevet

Sole er en fantastisk gynekolog. Hun er kunnskapsrik, hyggelig, empatisk og ærlig.
Jeg anbefaler henne på det sterkeste til andre.

Trygg, ordentlig og hyggelig.

Lege: Børge Davik Skrevet

Fra første møte og gjennom hele prosessen gjorde Børge at jeg følte meg sikker på inngrepet jeg skulle gjøre. Han hadde alltid gode svar på ting jeg lurte på og med hans anbefalinger og kompetanse sitter jeg igjen med et resultat jeg er svært fornøyd med! Absolutt å anbefale.

Profesjonelt og trygt!

Lege: Børge Davik Skrevet

Etter vellykket gastricsleeve operasjon på Aleris er endelig nå også overflødig hud fjernet. Har også nå gjennomført både overarmsplastikk og brystreduksjon. Begge operasjonene har vært svært vellykket! Jeg ble møtt av et profesjonelt team med lege Børge Davik i spissen. Følte meg trygg under hele prosessen, med mulighet for direkte kontakt med kirurgen som opererte meg og avdelingen hele døgnet . Nå kan jeg endelig trygt vise armene og gå i en hvilken som helst bikini! Herlig!

veldig hyggelig og fantastisk flink

Lege: Mirza Jusufovic Skrevet

Går i dybden .Han er antagelig den beste nevrologen i Norge Han oppdaget noe ingen andre leger har sett Jeg er bare veldig takknemlig for at jeg fikk komme til en så fantastik flink nevrolog