Aleris Frogner

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Frogner

Svært dyktig og hjelpsom

Lege: Kjell Heuser Skrevet

Han er meget empatisk, lyttende, bruker god tid på undersøkelsen, og gir sin full oppmerksomhet under konsultasjon. Han er flink til å forklare hva han gjør under konsultasjon. Han diskuterer behandlingsalternativer og forklarer godt hensikten med du ulike valgene.

Anbefales på det varmeste!

Dyktig og empatisk

Lege: Kjell Heuser Skrevet

Heuser er en meget dyktig lege! Han bryr seg om sine pasienter og for ham er ikke jobben bare jobben. Maken til dyktig, intuitiv og empatisk lege skal man lete lenge etter. Hos Heuser er man trygt ivaretatt både når det gjelder det medisinske og det menneskelige. Anbefales på det varmeste.

Hjelpsom, tillitsfull og alltid tilgjengelig

Lege: Mirza Jusufovic Skrevet

Mirza er en nevrolog som alltid har stilt opp når jeg har hatt sterke plager med hodepine. Han har gått utenfor sin vei og tid i å forsøke å hjelpe meg. På kort tid henviste han meg til forskjellige undersøkelser og spesialisert i håp om å oppklare hvilken behandling jeg hadde behov for. Han møter meg hver gang med godt humør og lytter nøye. Dette skaper tillit til at han forsøker å gi meg den beste og mest riktige behandlingen som er. Utover det er han alltid tilgjengelig, og setter opp en time til og med neste dag når det ikke lar seg vente. Ikke bare er han en dyktig og kunnskapsrik nevrolog, men en person man gleder seg til å møte igjen. Varme anbefalinger!

Ikke fornøyd

Lege: Kristina Sole Skrevet

Mine besøk hos Kristina som inneholder både konstellasjon og kontroll som jeg følte jeg måtte på etter MR bilder vil bli de første, men også det siste! Første møtet startet med ''prating'' og jeg følte meg ikke forstått eller at hun hadde noe form empati. Hun svarte ikke på mine spørsmål, ei lyttet. Jeg følte meg rett og slett dum. Hun fikk undersøke meg og hun svarte få dager etter vedr. svar-resultatene, det var det eneste positive ved henne.

Etter at MR bildene hadde kommet skulle jeg inn på kontroll hos henne. I utgangspunktet hadde jeg tusen spørsmål med stilte kun to stk da det virket som at hun ikke ønsket å holde en dialog med meg... Vanligvis er jeg veldig rett frem, men her ble jeg taus gitt! Kontrollen varte i underkant av 10 minutter og jeg gikk ut like uviten som da jeg kom og ca. 5000 fattinger.

Jeg har tidligere vært hos Aleris og har et svært godt inntrykk av klinikken. Det er synd at enkeltpersoner kan ødelegge rykte til den slik bedrift. Jeg leser også at flere opplever det samme som meg, og det er nesten litt godt - for jeg har aldri følt meg så dum blant et helsepersonell før med en lang sykehistorie. Kanskje på tide å gjøre noe med denne ansatte!?

Veldig kompetent og kunnskapsrik

Lege: Mirza Jusufovic Skrevet

Legen er veldig trygg på jobben sin.
Jeg fikk den riktige behandlingen og medisin for sykdommen. Jeg er veldig fornøyd med behandlingen.