Aleris Frogner

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Frogner

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Mirza Jusufovic Skrevet

Jeg har vært pasient hos legen i 2 år for migrenebehandling. Jeg har opplevd legen empatisk, lyttende og profesjonell. Legen ringte for oppfølgning etter første tre behandlingene i begynnelsen.

Dyktig nevrolog, som også er omsorgsfull

Lege: Mirza Jusufovic Skrevet

Dr Mirza Jusufovic har virkelig snudd livet mitt til det bedre. Han var oppriktig interessert i å høre på hva jeg hadde å si. Jeg følte meg både sett og hørt. Han forsto kjapt at jeg er… eller nå må jeg kanskje si «var» en kronisk migrenepasient. Jeg har prøvd forskjellige legemidler som betablokkere, Sarotex og landet på at nesesprayen til Imigran var den medisinen som hjalp best. Men når man har migrene 5-7 dager i uka, så betyr det at jeg må ha et medisinlager med meg over alt, på jobb og hjemme. Har så og si aldri vanlig hodepine.
Dr Jusufovic forsøke med Botox på meg og etter det har jeg fått et nytt liv. Jeg har ikke nok ord til å dekke hvor takknemlig jeg er for at noen endelig forsto meg for migrene hele tiden er uutholdelig. Han har veldig god kunnskap om migrene og utviklingen ift medisiner på markedet. Jeg må også innrømme at jeg ikke visste at Botox ble brukt som behandling for dette. Men fra første dag så har det fungert. Dr Jusufovic passer også på at man ikke blir «skeiv» i ansiktet av behandlingen. Så bivirkningen er jo at jeg har rynkefri panne 😅 Vanligvis ville jeg jo betalt for det selv 😊 Botox settes i hårlinjen, glabella (siinarynken), kjevebenet, hode, nakke og skuldre (hos meg iaf) og nå har jeg ikke hatt migrene på over 12 uker. Jeg er så innmari takknemlig for at jeg ble henvist til akkurat Dr Jusufovic. I tillegg til at han er dyktig på faget sitt, så er han morsom å prate med og er absolutt tilstede i rommet. Han passet også på at det gikk bra med meg hele veien gjennom behandlingen. Vil absolutt anbefale han videre.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Mirza Jusufovic Skrevet

Jeg har vært pasient hos Mirza og han er kompetent, kunnskapsrik og en veldig behjelpelig nevrolog. Føler meg veldig godt ivaretatt hos han.

Flink til å fjerne ørevoks, kanskje

Lege: Irene Lao Skrevet

Trenger du en lege som er tilsynelatende flink når det gjelder overflatiske ting, som ørevoks for eksempel, er hun sikkert ålreit å bruke. Sliter du med noe mer komplisert, regn ikke med at du får den oppfølgingen en lege som virkelig kan sitt fag burde kunne gi deg.

Kunnskapsrik og dyktig Lege

Lege: Usman Rana Skrevet

En lege som tar imot pasienten og lytter til pasientens problem. Veldig løsningsorientert og har gitt meg veldig god behandling. Anbefaler denne dyktige legen sterkt.