Aleris Frogner

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Frogner

Ikke undersøkt

Lege: John Anker Zwart Skrevet

Kom dit for å få undersøkt skade, tok ikke tester eller fysisk undersøkelse . Kun test av refleks. Fikk vite at legen skulle sjekke meg for om det skulle opereres. Det var ikke målet med undersøkelsen , målet var å få en diagnose på min skade.Ble ikke spurt om helse detaljer for å stille diagnose. Anbefales ikke.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Børge Davik Skrevet

Børge Davik er svært hyggelig. Jeg følte meg trygg og godt ivaretatt hos han. Han er kunnskapsrik og dyktig, og forklarer godt og enkelt hva som skal skje både før, under og etter operasjon. Jeg følte at han tok meg på alvor og var svært opptatt av å gjøre en god jobb. Han svarer raskt på meldinger, og er svært positiv og tilgjengelig. Jeg kan anbefale Børge Davik på det varmeste.

Kom helt blank ut av kontoret

Lege: Kristina Sole Skrevet

Vil du til en lege som snakker minimalt og gir deg så lite informasjon som mulig da har du kommet til riktig lege. Jeg spurte om spesifikke ting og fikk ikke noe særlig svar. Gikk ut derifra uten svar og 2300 kr fattigere.

Trygg, kunnskapsrik og morsom

Lege: Solveig Thorarinsdottir Skrevet

Timen jeg grudde meg til var overhode ikke farlig. Hun var rask, forsiktig og faglig flink. Vanskelige emner jeg hadde på hjertet tok hun på en faglig saklig måte. Hun tok seg god tid til å svare på alle spørsmål.
Gøy at hun viste trygghet gjennom humor.

Lege med et stort og varmt hjerte

Lege: Mirza Jusufovic Skrevet

Kjære dr. Mirza! Tusen takk for at du tok deg tid og viste innlevelse i en situasjon da min verden raste sammen. Med din empatiske kommunikasjon snudde du håpløshet til håp. Jeg anbefaler dr. Mirza Jusufovic varmt.