Aleris Frogner

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Frogner

Lavmelt og upersonlig

Lege: Kristina Sole Skrevet

Vanskelig å forstå. Snakker svært lavt.
Gjennomfører undersøkelsen fint men lite informasjon langs veien.

Veldig bra!

Lege: Børge Davik Skrevet

Jeg har hatt øyelokk operasjon. Ble tatt svært godt i mot alle ganger. Første konsultasjon ble jeg tatt inn til avtalt tid, fikk god informasjon om hva som skulle skje.
Selve operasjonen gikk svært bra, veldig lite blåmerker rundt øynene.
Resultatet ble svært bra og arr er ikke synlig.
Alt føltes betryggende og proffesonellt.

Trygg og omsorgsfull

Lege: Maria Bunæs Haffeld Skrevet

Fikk godt inntrykk allerede når hun ropte oss opp. Møtte barnet og oss foreldrene på en veldig god måte. Oser omsorgsfull og interessert. Vi følte oss sett og hørt, kommuniserte veldig fint med sønnen vår på nesten 3 år. God informasjon. Følte oss veldig godt ivaretatt. Valgte å ta med sønnen vår til privat klinikk pga lang ventetid hos fastlege + ikke alltid god og grundig oppfølging der. Vi er veldig glade for at vi valgte å gjøre det, verdt hver eneste krone. Velger gjerne Maria igjen om vi har behov for lege til sønnen vår.

Ble godt tatt imot

Lege: Mirza Jusufovic Skrevet

En veldig hyggelig lege som skjønte mitt problem og som var god å snakke med. Skulle gjerne hatt han igjen.

Ekstremt arrogant

Lege: Ranjeet Singh Dhatt Skrevet

Lite lyttende til pasienten, ikke interressert i å snakke om mine plager. Ikke søkende etter å hjelpe. Har tatt ihvertfall 8 gastrospkopier gjennom de siste årene og dette tok kaka. Har vel aldri brukket meg så mye noen gang! helt forferdelig og han brydde seg overhodet ikke over det. Lite profesjonell fra start til slutt! Underlig at Aleris som er privat har en så dårlig lege! Anbefales overhodet ikke, blir man satt opp til han så be om bytte. Han bryr seg overhodet ikke om pasienten! Vil understreke at sykepleier var meget dyktig og vennlig.