Aleris Frogner

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Frogner

Faglig dyktig og omsorgsfull

Lege: Maria Bunæs Haffeld Skrevet

Maria fremstår faglig dyktig, trygg, varm og omsorgsfull. Det virker som om genuint bryr seg om at barnet skal ha det bra. Vi følte oss hørt og sett. Hun var god til å forklare og ga oss mye veiledning og informasjon. I løpet av dager gikk vi fra å ha en baby med store smerter og mye hylgråt, til en baby som er fornøyd og sover (noe som bedret seg ytterligere over de neste ukene). Behandlingen var verdt hver eneste krone.

Kunnskapsrik og medmennsklig

Lege: Mirza Jusufovic Skrevet

Kjempe fornøyd etter nesten ett år med plager. Uten att fastleger kunne gi meg noe svar på hva som feiler meg. Dro jeg til aleris/mirza. Og fikk svar med en gang og er nå igang med behandling. Føler meg veldig godt ivaretatt.

Veldig fornøyd

Lege: Hilde Bugge Skrevet

Jeg har hatt Lipødemoperasjon og bukplastikk hos Bugge på Aleris Frogner
Opplever henne som dyktig på alle mulige måter
Lipødemoperasjon er ikke et kosmetisk inngrep allikevel føler jeg hun tok hensyn til det estetiske
Har hørt at noen mener hun er direkte, jeg mener hun har en mild og omsorgsfull væremåte men er også så faglig dyktig at hun er klar på hva som er et realistisk resultat
Jeg planlegger nye inngrep og kommer ikke til å velge noen andre
Har hatt et inngrep via forsikring og et er betalt selv

Kunnskapsrik og tillitvekkende

Lege: Sarah Bastienne Spallek-Halvorsen Skrevet

Veldig fornøyd med min time hos Bastienne. Sjekket henne ut på forhånd og hun virket som en godt utdannet lege med mye kunnskap, og det stemte. Hun var veldig sympatisk og man kan merke hun er interessert i yrket sitt og i deg som pasient. Kan absolutt anbefale henne på det varmeste. Fikk god informasjon og god hjelp for mitt problem.Anbefaler også hennes nettside Bastienne.no som gir mye god info om kvinnehelse, det er noe vi trenger vi kvinner.

Kunnskapsrik og trygg

Lege: Børge Davik Skrevet

Jeg er svært fornøyd med Børge Davik. Resultatet mitt ble veldig fint og jeg er veldig fornøyd.
Jeg ble behandlet med respekt og tatt godt vare på før, under og etter operasjonen.
Jeg anbefaler han på det varmeste.