Aleris Frogner

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Frogner

Trygg og omsorgsfull

Lege: Maria Bunæs Haffeld Skrevet

Trygg, omsorgsfull og dyktig lege. Følte oss sett og tatt på alvor hos henne. Konfererer med andre ved behov. Anbefales på det sterkeste.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Børge Davik Skrevet

Veldig fornøyd med behandling og oppfølging. En sympatisk og omsorgsfull kirurg, og meget dyktig. Takk!

Utrolig kunnskapsrik!

Lege: Børge Davik Skrevet

Er utrolig fornøyd med Børge! Valgte han til å utføre bukplastikk på meg, og kunne ikke ha vært mer fornøyd! Her har han gitt et bedre resultat enn «forventet»! Børge er også utrolig imøtekommende, og har pasientens beste i hovedfokus. Utrolig dyktig ved oppfølging også!

Trygg, varm, grundig

Lege: Cecilie Dobloug Skrevet

Jeg var nervøs grunnet sammensatte og diffuse plager jeg ikke opplever blir tatt på alvor. Cecilie møtte meg på best tenkelig vis. Hun lyttet, behandlet meg med respekt, forstod og ga meg inntrykk av å virkelig ville gjøre det beste for meg i min situasjon. Jeg vil anbefale henne på det varmeste! Jeg slapp også raskt til, og følte hun brukte all nødvendig tid til å lytte og undersøke.

Sympatisk og dyktig!

Lege: Tone Rosander Hafsteen Skrevet

Veldig fornøyd etter besøket hos Tone Hafsteen! Respektfull, varsom gynekolog, som informerte godt og gjorde en nøye undersøkelse. Har herved funnet meg en ny fast gynekolog.