Aleris Frogner

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Frogner

Rolig og betryggende fremtreden

Lege: Ranjeet Singh Dhatt Skrevet

Var til Koloskopi og jeg var kjemperedd. Ranjeet var rolig og behagelig ved undersøkelsen. Det gjorde at undersøkelsen gikk veldig raskt og greit. Han var meget dyktig og trygg underveis. Den bedøvelsen jeg hadde bedt om fungerte godt og hele gjennomføringen opplevdes som meget god. Jeg er svært fornøyd ved valg av Aleris og Ranjeet for Koloskopi. Kan anbefales.

Meget kompetent og erfaren

Lege: Caroline Becker Skrevet

Utsatte lenge å gå til gynekolog grunnet ubehagelig opplevelser hos annen gynekolog. Etter 3 år uten celleprøve fant jeg imidlertid ut at jeg ikke kunne utsette lenger.

Caroline Becker uttrykte stor forståelse for min situasjon, trygget meg og fikk meg til å slappe av. Opptrådte svært profesjonelt, opplevdes som sympatisk og empatisk Hun var rask og skånsom.
Sitter igjen med en god opplevelse og skal ikke gå til noen enn Caroline Becker fremover.

Anbefales på det varmeste.

Uinteressert og usympatisk

Lege: Lill Karin Bondø Skrevet

Hadde veldig lite interesse for hva jeg hadde å si og virket som hun ikke trodde på meg. Hadde ingen interesse av å høre, da hun tydelig ikke hadde kunnskap om hva jeg snakket om. Dårlig opplevelse og dårlig egenskap for en lege. I tillegg veldig lite sympatisk, og mangel på empati for sine pasienter. Jeg gikk dit noen ganger for oppfølging, men ingen forbedring. Terningkast 0. Du forventer mer når du går til Aleris for å få behandling hos en "spesialist".

Dyktig og veldig god opplevelse

Lege: Caroline Becker Skrevet

Var veldig redd for å gå til gynekolog og undersøke meg frem til jeg var hos Caroline Becker. Hun var veldig dyktig og flink til å forklare. Dette var en veldig god opplevelse og nå slipper jeg å grue med til neste gang☺️

Kan anbefale Caroline Becker på det sterkeste.

Kunnskapsrik og lett å snakke med!

Lege: Lars Kåre Fagerheim Skrevet

Jeg fikk veldig god behandling hos legen. Bagatelliserte ikke, men var tydelig i sin samtale med meg. Gode og saklige råd.