Logo for Den Gode Rygg

Den Gode Rygg

Logo for Den Gode Rygg

Om klinikken

Den Gode Rygg har de siste 15 årene fokusert på å behandle vanlige muskel- og skjelettplager og hjelpe folk til bedre helse. Vår rolle som kiropraktor er å diagnostisere og behandle muskel- og skjelettplager. Vi bruker trykkbølgebehandling og massasje for å hjelpe våre pasienter med problemer med sener og muskler.

Vårt tjenestetilbud inkluderer manipulasjonsbehandling, triggerpunktbehandling, intramuskulær nålebehandling, trykkbølgebehandling, traksjonsbehandling samt øvelser og treningsprogrammer. Vi tilpasser behandlingen til hver enkelts behov og funksjonsnivå.

Siste vurderinger av Den Gode Rygg

Svært dyktig, kunnskapsrik og hyggelig kiropraktor!

Kiropraktor: Tarjei Konningen Aarrestad Skrevet

Jeg oppsøkte den Den Gode Rygg etter å ha fått smerter i korsrygg/bekkenledd som følge av mye staking på ski i vinter. Takket være behandling og gode råd med tanke på forebyggende øvelser og tiltak fra kiropraktor Tarjei Aarrestad har jeg merket forbedring etter kort tid. Jeg er meget godt fornøyd med både tilgjengelighet, service og behandling. Anbefales på det varmeste!!

Tarjei er dyktig

Kiropraktor: Tarjei Konningen Aarrestad Skrevet

Tarjei er en kiropraktor som viser interesse for pasienten og tar seg tid til å lytte. Han er faglig sterk og jeg stoler på hans vurderinger.

Kjempefornøyd !

Kiropraktor: Tarjei Konningen Aarrestad Skrevet

Har vært hos Den Gode Rygg for nakke og muskelplager hos Tarjej og Aron. Har blitt veldig godt mottatt og fått utmerket behandling.
Tarjej er en rolig og trygg person som lytter og gir deg råd, og han kan sitt yrke. Likeså Aron med sin muskelterapi vet hva han driver med.
Her blir man virkelig ivaretatt!
Har du plager, nøl ikke med å ta kontakt med disse gutta ! 😊

Anbefales på det sterkeste

Kiropraktor: Tarjei Konningen Aarrestad Skrevet

Etter store problemer og smerter i korsryggen i sen høst fikk jeg time hos Den Gode Rygg på dagen. Siden den gang har jeg blitt mye bedre med god oppfølging og satt opp timene som er nødvendig Både Kiropraktor Trajei og Fysio Fredrik gir gode råd og veileding samt god behandling. Anbefales.

Godt Fornøyd!

Kiropraktor: Tarjei Konningen Aarrestad Skrevet

Har slitt med ryggsmerte av og på i flere år og etter allerede første behandling merket jeg en betydelig forbedring.

Etter gjentatte behandlinger kjenner jeg at smertene er borte og mobiliteten i ryggen er kraftig forbedret!

Har stor kunnskap om det han driver med, er meget hyggelig og løsningorientert for å finne roten til problemet.

Kan absolutt anbefale Tarjei!