Bestill time

Logo for Akutt Kiropraktikk

Bestill time

I dag 18. okt I morgen 19. okt Søn 20. okt Man 21. okt Tir 22. okt

Om klinikken

Akutt kiropraktikk ble etablert i 2003 og re-organisert 2021. Vi har hjulpet pasienter til en bedre helse i over 20 år. Som kiropraktor i Oslo sentrum er det vår rolle å diagnostiserer og behandle muskel og skjelettplager. Vi er en viktig bidragsyter for å holde våre pasienter i bevegelse slik at de kan jobbe, drive med sport og på annen måte holde samfunnets hjul i bevegelse. Med vår faglige og erfaringsbaserte ekspertise, kan du være trygg på at du vil bli godt ivaretatt - Velkommen!

• Profilbilde av kiropraktor Frode Vivot Sørholt
  • Profilbilde av kiropraktor Ishtiak Zahid
  • Profilbilde av kiropraktor Jostein Rommetveit

Siste vurderinger av Akutt Kiropraktikk

Profesjonell og dyktig

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Fikk kink i ryggen på en lørdag ettermiddag. Frode fikset ryggen med to behandlinger lørdag og søndag! Jeg var på bena igjen i løpet av to dager. Veldig fornøyd! Profesjonell kiropraktor, lett å få time og det er åpent i helgene. Anbefaler Frode på det sterkeste!

Topp behandling

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Har brukt Frode i 1 år. Ryggen er god som ny👍. Rask og god service, enkelt å flytte timer. Anbefaler Akutt Kiropraktikk

Profesjonell og dyktig

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Fikk kink i ryggen og selvfølgelig var det fredag ettermiddag.. krise! Alt er stengt og jeg skal seile fem dager med jobben fra mandag.. kastet meg over google og fant Frode:) Frode fikset ryggen med to behandlinger lørdag og søndag! Jeg var på bena igjen og fit for fight i løpet av to dager. Veldig fornøyd!! Profesjonell kiropraktor, lett å få time og det er åpent i helgen også! Jeg anbefaler Frode hvis ryggen klikker og man trenger hjelp!

Faglig dyktighet

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Etter mangeårige plager i skuldrene og ryggen er jeg nå helt smertefri, takket være god behandling og oppfølging av Frode og Stefan. Disse har i tillegg til å lindre symptomene mine, også korrigert de utløsende årsakene til mine skulder- og ryggmserter. Hos Akutt Kiropraktikk innehar de et høyt faglig nivå, og man møter kunnskapsrike ansatte som ser hele mennesket. Når det har oppstått akutte plager med låsninger eller kink har de også alltid tatt meg i mot på kort varsel, som jeg har satt stor pris på.

God kommunikasjon!

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Første gang hos kiropraktor høsten 2016 med vonde knær. Skeptisk. Problemet var skjev hofte...? Fantastiske forklaringer av sammenhenger og sakte men sikker bedring til jeg var helt fin igjen. Anbefaler Frode!