Bestill time

Logo for Akutt Kiropraktikk

Bestill time

I dag 19. sep I morgen 20. sep Lør 21. sep Søn 22. sep Man 23. sep

Om klinikken

Akutt kiropraktikk ble etablert i 2003 og re-organisert 2021. Vi har hjulpet pasienter til en bedre helse i over 20 år. Som kiropraktor i Oslo sentrum er det vår rolle å diagnostiserer og behandle muskel og skjelettplager. Vi er en viktig bidragsyter for å holde våre pasienter i bevegelse slik at de kan jobbe, drive med sport og på annen måte holde samfunnets hjul i bevegelse. Med vår faglige og erfaringsbaserte ekspertise, kan du være trygg på at du vil bli godt ivaretatt - Velkommen!

• Profilbilde av kiropraktor Frode Vivot Sørholt
  • Profilbilde av kiropraktor Ishtiak Zahid
  • Profilbilde av kiropraktor Jostein Rommetveit

Siste vurderinger av Akutt Kiropraktikk

Dyktig og erfaren

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Får alltid rask og effektiv hjelp, føler meg også veldig trygg når jeg er hos Frode. Går aldri andre steder!

Ny 1. juledags opplevelse

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Ryggen ble vond rett før jul. 1. juledag ble jeg kjørt til Akutt Kiropraktikk og fikk behandling. Etter flere måneder med jevnlig besøk, er det mer over på vedlikehold.
Vi snakker en del om hva jeg skal gjøre selv. Det å bli bevisst hva som er greit å gjøre og hvordan ryggen reagerer på ulik oppførsel. Puste med magen. En hyggelig prat blir det også alltid tid til.
Anbefaler stedet til alle som har vondt.

Kan anbefales.

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Jeg sliter med ryggen min, spesielt korsrygg. Etter en låsning fikk jeg rask og god hjelp av Frode. Ryggen er mye bedre. Jeg stikker innom av og til, bra med litt velikehold. Kan anbefales!

Dyktig i sitt fag og et lyspunkt i hverdagen!

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Jeg ble tipset om Akutt Kiropraktikk av en nær bekjent som anbefalte firmaet på det varmeste. Hadde forløp til dobbel prolaps som følge av en feilbelastning. Såvidt jeg klarte gå. Fikk kjapt time hos Frode dagen etter incidenten. Krøp inn, gikk rakrygget ut igjen! Var innom hypping i starten til jeg ble kvitt smerten helt.
Fikk også utbedret en nakke som gjorde at jeg fikk vondt i hodet :) Er nå i sluttstadie, og slapp operasjon(er) og er bedre enn noen gang.
Frode vet hva han gjør faglig sett, er veldig fleksibel og har et vinnende humør! Anbefales.

Meget dyktig og god service

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Frode er svært faglig dyktig. Han har brukt god tid på å sette seg inn i og analysere det jeg har trengt hjelp med, og vært til svært god hjelp over flere år. Frode er fleksibel og det er alltid lett å få time. I tillegg er han hyggelig og har mengder av godt humør.