Nevrolog Duraj A/S

Falkenborgvegen 9 7044 Trondheim

Siste vurderinger av Nevrolog Duraj A/S

Profesjonell

Lege: Dusan Duraj Skrevet

Dr. Dusan er meget profesjonell. Faktabasert og et ønske om å finne en løsning på min plage. Dr. Duraj sendte en henvisning til St.Olav om en videre utredning. Føler at jeg blir tatt godt vare på. Samspillet med St.Olav og dr. Duraj tror jeg kan kan bli en god løsning for å finne årsak på min plage.
Hilsen

Snill og dyktig lege

Lege: Dusan Duraj Skrevet

Har slitt med svimmelhet i mange år og ble møtt av en åpen, humoristisk og tålmodig lege i Dr. Duraj. Opplevde at han utnyttet tiden som var satt av godt, og følte meg aldri på noe tidspunkt til bry, som jeg har gjort med leger om det aktuelle tidligere. Etter en grundig og effektiv undersøkelse var han nøye på å forklare meg hva han mente kunne være årsaken til problematikken, blant annet ved å bruke anatomiske illustrasjoner for å sette symptomene mine i sammenheng med informasjonen han ga.

Han ga meg også flere gode råd til forløpet fremover og var lett å kommunisere med.

Anbefaler ham lett videre.

Helt ok

Lege: Dusan Duraj Skrevet

Sikkert flink, men framstår som arrogant og travel. Må få pasienten ut så fort som mulig for å være klar til neste pasient. Greit nok at det er flere pasienter, men når dette blir opplevelsen hver gang blir det feil.
Kunne ikke hjelpe meg - selv om han fremstår som kunnskapsrik.

Sikkert flink, men...

Lege: Dusan Duraj Skrevet

Møtte opp hos denne nevrologen pga. kronisk hodepine og migrene. Følte jeg ble godt hørt og jeg fikk endelig prøve nye medisiner, og det ble gjort vurderinger som andre leger aldri har nevnt noe om. Fremstod som svært kunnskapsrik og dyktig.

Snakket dårlig norsk, hadde litt vanskeligheter med å kommunisere. Følte meg noe presset til å kjøpe det svindyre hodepine-båndet han skrøt så fælt av.

Ellers hadde han humor og virket overraskende engasjert i å hjelpe meg med mine problemer. Dessverre kom vi ingen vei der, men jeg klandrer ikke ham for å ikke finne rett behandling. Han prøvde, og det er det som teller!