Bekkestua Private Spesialistlegesenter

Bærumsveien 205 1318 Bekkestua

Siste vurderinger av Bekkestua Private Spesialistlegesenter

Effektiv, saklig, ser helheten

Lege: Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Nerheim er kunnskapsrik og lyttende og ser helheten. Utfører kontroll nøye og hjelper til å forstå situasjonen. God som rådgiver. Dyktig, kunnskapsrik. Jeg kan anbefale ham.

hardhendt og i hastverk

Lege: Olav-Øistein Nerheim Skrevet

jeg har nå vært pasient hos dr. Nerheim i over ett år. første gangen jeg var der fikk jeg en diagnose relevant til ørene/hørsel. han ga derimot ikke noe ytterligere informasjon om hvordan det har oppstått/hvordan behandle det.
var i han i dag for en sjekk. måtte vente i over 2 timer før jeg fikk se ham.
han gir enda lite informasjon og taler svært nedlatende. gir frekke svar ved spørsmål.
han gir gode diagnoser og virker veldig kompetent, derimot er han dårlig for å formidle informasjon. det er ikke tvil om at han kan det han snakker om.

Grusom opplevelse!

Lege: Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Ikke ta barnet ditt med til denne legen! Dr.Nerheim er sikkert faglig flink, men arrogant overfor meg som forelder og veldig lite hensynsfull overfor mitt barn på 4 år. Når barnet hyler, gråter, er redd og trygler om at legen må stoppe, stopper han ikke for å prøve å berolige eller avlede, men ber bare om at foreldre og sykepleier holder barnet fast. Forferdelig opplevelse. Umulig etterpå å høre hva han så i øret til barnet mitt, da han pratet mens barnet fortsatt grått og trengte trøst.

He doesn't listen to his passient

Lege: Olav-Øistein Nerheim Skrevet

I have met him for my chronical ear infection for almost 5 years.Most of the time he says it's ok , you have no problem,sends me home with fever and infection. I started to think Its my mentality that I always think I am sick. Till This last time I had to visit my fastlege just a day after meeting him because of extreme coughing ,fever and weakness. After a blood test she found out I have had high infection in my body and needed to take strong medicine.

Instead of this He could have sent me to an other doctor during these years if he couldn't help me.

Even though I appreciate that he is always available for urgent visits but
Unfortunatly No sympathy and care:/

Sekretæren og legen svært lite hyggelige. Ikke gå hit!

Lege: Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Har vært her for oppfølgning av vann i øret med min 2 år gamle datter. Nerheim fremstår som en svært lite hyggelig go varm person. Han er kort i dialogen, lite interssert og har meget dårlig tid. Sekretærene er de sureste og minst hyggelige jeg har vært bortpå. For eksempel da min datter fikk omgangssyke samme dag vi skulle på time så sa de bare surt at vi måtte betale uansett og sendte faktura på over 500 kr på en time jeg virkig ikke kunne stille på. jeg forskte og forklare og viste dokumentasjon på norovirus men ingenting hjalp, de kranglet og stod på sitt. Synd å møte mennesker som jobber med pasienter men likevel ikke viser noe omsorg eller glede i jobben sin. IKKE GÅ HIT!