Haugesund Medisinske Senter

Skåregaten 112 5527 Haugesund

Siste vurderinger av Haugesund Medisinske Senter

Trygg og kunnskapsrik

Kiropraktor: Vebjørn Karlsen Skrevet

Slitt med smerter i kne og skuldre i lang tid. Smertefri etter 2 behandlinger. Veldig god service og behandling! Anbefales på det varmeste

Følte meg godt tatt i mot.

Kiropraktor: James Henri Rijkuiter Skrevet

Hyggelig og veldig flink. Slet med mye smerter, hodepine, kvalme ++
Merket bedring allerede etter første behandling. Så og si smertefri etter 4 behandlinger.
Veldig dyktig kiropraktor

Overlegen og sur

Lege: Judit Kiss Skrevet

Følte meg ikke ivaretatt hos denne legen. Følte meg mer dum. Ser spørrende på deg ved ting du sier, og virket ikke ut som hun visste hva hun skulle gjøre med problemer mitt, noe som førte til at hun virket irritert.

Profesjonell - erfaren og nøyaktig

Kiropraktor: James Henri Rijkuiter Skrevet

James er en ung og aktiv Kiropraktor med moderne kunnskaper og behandlingsformer.

Han er ALLTID i godt humør, Vennlig, imøtekommende og inngir følelsen av trygghet for pasienter.
James er usedvanlig nøye før han setter igang behandling - og i mitt tilfelle fant han ut av situasjonen innen kort tid og kunne påbegynne behandlingen raskt.

Jeg har hatt Rygg/Hofte/Nakke problemer siden jeg var i midten av 20 årene - men brukt Fysioterapi for det meste - uten resultater.

Etter 5-6 behandlinger hos James klarte jeg røre meg normalt uten smerter/ Stivhet/ Låsninger/ problemer.

Skjevhet i rygg/hofte samt låsing i nakke ble rettet opp og jeg har aldri følt meg bedre enn etter hver og en av disse behandlingene.

Jeg kan ikke annet enn å anbefale Kiropraktor James H. Rijkuiter på det sterkeste hvis profesjonell hjelp og rask tilfriskning er ditt mål!

Med vennlig Hilsen

Trygg og kunnskapsrik

Kiropraktor: James Henri Rijkuiter Skrevet

Jeg har fått utrolig mye god hjelp. Fått rettet opp skjevhet i ryggen. Har hatt flere turer med krysstallsyke somjeg og har fått kjempegod behandling for.