Din Doktor

• Fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Din Doktor

Super lege!

Lege: Hedda Skjolde Fiske Skrevet

Under mitt første svangerskap kom heldigvis Hedda tilbake fra sitt siste, og hun har vært helt fantastisk å ha som lege. Hun har ivaretatt meg og barnet på aller beste måte, er en god lytter, forklarer godt, og har til og med tatt seg tid den dagen i uka hun ikke er på jobb på legesenteret til vanlig. Ingenting å utsette.

Dyktig lege

Lege: Petter Olberg Skrevet

Jeg har bare hatt gode opplevelser med denne legen. Han har vært dyktig og hjelpsom da jeg har trengt å vært til lege og har vært til ham. han er ofte opptatt. men hele lege teamet her er utrolig dyktig å ser viktigheten med hva vær og en person trenger :)

Ikke den beste legen jeg har hatt

Lege: Petter Olberg Skrevet

Det virker for meg at denne legen har noen hull i sin kunnskap og at han holder tilbake fra å henvise deg videre til utredning. Jeg opplever også at han har dårlig tid.

Litt arrogant

Lege: Hedda Skjolde Fiske Skrevet

Jeg opplever ikke at Hedda ser meg eller tar meg på alvor. Jeg opplever å bli vurdert ut ifra generaliserende fakta, ikke ut ifra meg som enkeltmenneske. Dersom jeg har bekymringer eller spørsmål i forhold til sykdom blir dette nærmest ledd av. Hun er god på det konkrete og fysiske, men kunne med fordel vært mer helhetlig i sine vurderinger.

En av de minst forståelsesfulle leger jeg har hatt

Lege: Petter Olberg Skrevet

Kommunikasjon via SMS ikke lett. Har inntrykk av at Smser ikke leses i det hele tatt. Viktig informasjon blir borte i sendinga så å si.
Føler derfor ikke å bli tatt på alvor.
Totalt sett må jeg si det er en holdning av inntjening før å hjelpe pasienten der han er.