Portalen Legesenter

Berger Langmoens veg 6 2386 Brumunddal

Siste vurderinger av behandlere ved Portalen Legesenter

Omsorgsfull og lett å snakke med

Lege: Eivind Borg Lismoen Skrevet

Jeg sliter psykisk og har samtaler med dr. Lismoen hver uke. Føler meg trygg og tatt på alvor. Bruker han også til barna mine og like fornøgd der også! Kommer også inn til riktig tid, og han svarer på helsenorge samme dag, selvom det er sent på kveld eller søndag. Beste fastlegen jeg har hatt!

Dyktig

Lege: Annette Skogholt Skrevet

Anette Skogholt er en dyktig lege som tar deg på alvor,flink til å komme med løsninger,og setter seg inn i det du sliter med.Veldig glad for å ha Anette som min fastlege

Trygg , følger opp

Lege: Eivind Borg Lismoen Skrevet

Testet positivt for corona, ringer samme dag og hører hvordan det går og hvordan formen er. Oppfordrer til å ta kontakt hvis det skulle være noe :-) trygg og følger opp. Setter pris på det, føler meg ivaretatt.

God å snakke med - tar deg på alvor

Lege: Annette Skogholt Skrevet

Jeg synes Anette lytter til det jeg sier og forsøker å finne løsning når jeg har problemer. Dersom hun ikke kan komme til bunns i saken sjøl, henviser hun videre. Hun har øyekontakt med deg, og sitter ikke og stirrer inn i skjermen mens hun snakker. Jeg føler meg trygg på at jeg blir ivaretatt.

Frekk og utolmodig

Lege: Natalie Hage Skrevet

Hun bestemte at jeg bare skulle få henvisning til en av mine problemer og hvis jeg trengte henvisning til den andre saken så måtte jeg bestille time igjen. Jeg er student og bor i Moelv og det sa jeg til henne på mitt andre forsøk for å få hjelp til behandling. Og jeg hadde introdusert mine to problemer som ikke var noe kompliserte i det hele tatt men hun bestemte seg for å si at jeg ikke kunne få henvisning til det andre problemet som var like viktig som det første jeg tok opp. Jeg tok fram problemene mine "sjapt og enkelt" men hun bestemte seg for å gjøre sånn at jeg bare fikk hjelp til en av tingene! Hun bestemte seg for å bruke 20 minutter på å sende meg videre til en person men ikke for å gi meg medisiner til allergi som var det andre problemet jeg hadde. Det er uakseptabelt og uvanlig å bli behandlet på den måten.

Jeg har aldri sett noe lignene. Og det er ikke snakk om at hun var i rute til å bare henvise meg til en av tingene fordi hun kunne ikke behandle problemene mine uansett, jeg måtte bare få to henvisninger.