Åskollen Legesenter DA

Kontakt

Telefonnummer32 20 80 6032 20 80 ...
Nordbyveien 75 3038 Drammen
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(60)
60 vurderinger
Tilgjengelighet
(50)
50 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(53)
53 vurderinger
Service
(50)
50 vurderinger

Siste vurderinger av behandlere ved Åskollen Legesenter DA

Dyktig og løsningsorientert

Lege: Siri Nelson Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hun er ofte forsinket, men hun er verdt å vente på. Hun er blid, varm og rett på sak når det trengs. Hun er veldig konkret og bruker tid på å forklare viktige ting. Hun tar det jeg sier på alvor, og jeg har blitt veldig trygg på henne og føler at hun vil meg vel. Hun er opptatt av å finne de beste løsningene. Jeg har hatt henne som fastlege i flere år.

Dyktig mann

Lege: Sanjay Jain Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har hatt Jain som fastlege så lenge jeg kan huske. Har alltid fått tydelige råd og henvisninger når det har vært nødvendig. Han er flink til å lytte og sier det han mener og står for det. Virker som mange pasienter tror de vet bedre enn en erfaren doktor med flere tiårs erfaring og lang utdanning. Og husk at for hver negativ omtale som skrives er det 10 positive som ikke blir skrevet. Noe ventetid må man for øvrig forvente på et legekontor.

Uryddig og nedlatende

Lege: Knut Thorbjørn Janzen Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har et nedlatende syn på pasienten føles ubehagelig å fortelle ting til denne legen da det ikke blir tatt seriøst.

Lite imøtekommende

Lege: Siri Nelson Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Siri Nelson fremstår ved første møte som blid og hyggelig. Har hatt henne som fastlege i noen år for to barn/ ungdommer som sjelden trenger lege. Åskollen legesenter er fryktelig vanskelig å få kontakt med. Alltid. Opplevd en time og 50 min i telefonkø, samt at noen av de som jobber i skranken ikke burde jobbet med mennesker i det hele tatt. Lavt servicenivå samt utfordringer med språk. Besøket starter jo dessverre der... Siri fremstår noe arrogant i møte med pasienten, og følger ikke opp det pasienten forsøker å beskrive. Manglende tilbakemelding på prøver som tas, og må selv pushe saken for videre oppfølging. Savner at legen fokuserer på hele mennesket, lytter til ungdommen som sitter der og tar symptomer på alvor. Særlig når pasienten sjelden (annen hvert år) oppsøker lege. Arrogant og lite imøtekommende er totalopplevelsen både i skranke og hos legen.

Vanskelig å få konkrete svar.

Lege: Knut Thorbjørn Janzen Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Mere opptatt av regning en pasient.
lite info om muligheter/årsak. Skriver rapport på pc og får ikke svar på mine spørsmål. Har dårlig tid og vil helst sette opp ny time.

Les alle vurderingene

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.

Dette er en Pluss-tjeneste. Kjøp gir full Pluss-tilgang.