Nygårdsgaten Legesenter DA

Nygårdsgaten 4 5015 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Nygårdsgaten Legesenter DA

Kunnskapsrik

Lege: Helena Maria Victoria Jørgensen Skrevet

Helena er veldig kunnskapsrik og tar deg på alvor når du kjem til time hos henne. Hun er også veldig rask med å svare dersom en bruker E- konsultasjon.
veldig fornøyd med å ha Helena som min fastlege.

Den beste fastlegen jeg har hatt!

Lege: Helena Maria Victoria Jørgensen Skrevet

Helena er den mest omsorgsfulle og forståelsesfulle legen jeg har hatt. Hun tar seg tid til problemet ditt- og retter sin fulle oppmerksomhet til deg. Hun henviser og kommer med løsninger raskt, og oppleves svært kunnskapsrik. Hun tar deg seriøst- og ordner time til deg på dagen om det er behov.

Hun har virkelig vært en god støtte i tøffe tider, og viser empati ikke bare som en lege- men viktigst av alt som et medmenneske. Anbefaler hun til alle venninnene mine, og jeg gruer meg til studieperioden er over når jeg må bytte by og finne ny fastlege. Hun her vil jeg helst tviholde på!

Empatisk, ryddig og grundig

Lege: Margrete Kjærland Skrevet

Margrete er den beste fastlegen jeg har hatt.
Svært empatisk og faglig kompetent.

Anbefales på det sterkeste!

Kunnskapsrik

Lege: Axel Heienberg Skrevet

Effektiv og jordnær. Rolig og søkende etter signal som kan øke forståelse for problemet jeg har, og se dette i en større sammenheng, før han konkluderer og kommer med sin anbefaling.

Alltid hjelp å få 😊

Lege: Helena Maria Victoria Jørgensen Skrevet

Alltid hyggelig å komme til Helena, enten det er hastetime eller avtalt time. Lytter alltid godt etter og stiller gode spørsmål. Lav terskel for å sende henvisninger. Nesten aldri ventetid.