Nygårdsgaten Legesenter DA

Nygårdsgaten 4 5015 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Nygårdsgaten Legesenter DA

Viser lite eller ingen empati

Lege: Helena Maria Victoria Jørgensen Skrevet

Har selv jobbet over 10 år i helsevesenet, og kan trygt si at denne legen hadde passer bedre foran en data enn på et legekontor.

Lyttende og dyktig

Lege: Helena Maria Victoria Jørgensen Skrevet

Kan nok framstå som litt kort og kjapp, men er den mest oppmerksomme legen jeg har hatt. Hun hører på hva jeg sier, ikke hva hun tror jeg kommer til å si, får meg raskt gjennom til spesialister og følger opp, ved hjelp av PasientSky, eller per telefon når det er best.

Seriös, kunnig och mycket behjälplig.

Lege: Helena Maria Victoria Jørgensen Skrevet

Är så glad och tacksam att jag har Helena. Hon tar verkligen tag i det som oroar mig och har stor kunskap i sitt yrke. Läkare idag är väldigt stressade, vilket är förståligt, men jag tycket alltid att Helena tar sig tid att lyssna. Vill aldrig byta fastlege och jag rekomenderar henne till alla mina vänner. /

Dyktig lege med grundige tilbakemeldingar

Lege: Axel Heienberg Skrevet

Axel Heienberg er ein god lege på alle vis. For meg er ein god lege ein som er imøtekomande, tek deg på alvor, har tid til å lytta og som forklarar godt ymse helsespørsmål. Heienberg har alt dette. Han er lett å prata med, er grundig og framstår som særs profesjonell.

Negativ opplevelse

Lege: Margrete Kjærland Skrevet

Hadde Kjærland som lege i nesten ett år, og opplevde å ikke bli tatt på alvor eller få hjelp for mine plager. Jeg fikk heller ikke ny henvisning videre, selv om plagene var svært smertefulle og kroniske, og at det ikke ble funnet en diagnose. Jeg fikk beskjed om at hun ikke kunne hjelpe meg, og ga opp problemet mitt med en gang. Legen virket uinteressert i å hjelpe, selv om jeg ga uttrykk for at plagene mine var svært plagsomme.