Nygårdsgaten Legesenter DA

Nygårdsgaten 4 5015 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Nygårdsgaten Legesenter DA

Relasjonell og kunnskapsrik

Lege: Axel Heienberg Skrevet

Har vært pasient hos Heienberg i 35 år, og han er også hele familiens lege. Vi har aldri hatt noe å utsette på behandlingen vi har fått hos Heienberg. Han har alltid tatt våre henvendelser på alvor, og sendt oss videre til utredning på Haukeland når det har vært noe han har vært usikker på. Det har vært kloke og riktige beslutninger. Heienberg møter deg med varme, og selv om han er travel, har vi alltid følt oss godt ivaretatt.

Veldig flink

Lege: Helena Maria Victoria Jørgensen Skrevet

Veldig flink lege, tar meg alltid på alvor og henviser meg videre når hun ser behov for det. Anbefales

Fantastisk

Lege: Vegar Vangen Flå Skrevet

Fantastisk lege. Han hører på alt du har å komme med! Blir godt ivaretatt og hørt på. Anbefales veldig.

Effektiv og empatisk👍🏻

Lege: Helena Maria Victoria Jørgensen Skrevet

Veldig fornøyd med Helena Jørgensen som fastlege.
Hun er veldig lett å forholde seg til, lytter godt og er effektiv. Flink å konsultere andre spesialister ved behov.Flink med tilbakemeldinger og veldig løsningsorientert. Ett trygt fastlegevalg.

Imøtekommende, seriøs og positiv

Lege: Margrete Kjærland Skrevet

Jeg har alltid blitt tatt godt imot av Margrete Kjærland og vikar Benedicte Norgård. De tar meg alltid på alvor, er positive og sørger for at jeg opplever å bli veldig godt ivaretatt. Det samme gjelder når jeg har en legetime for barna mine.