Cecilie Elisabeth Krane Strand

Allmennlegespesialist og fastlege
Kvinne, 46 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (2006)

Ledige plasser

0 av 850
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass

Venteliste

161 personer

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Cecilie Elisabeth Krane Strand er en av 58 fastleger i Bodø

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(8)
8 vurderinger
Tilgjengelighet
(5)
5 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(6)
6 vurderinger
Service
(6)
6 vurderinger

Siste vurderinger av Cecilie Elisabeth Krane Strand

En veldig dyktig lege.

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Utrolig fornøyd med legen. Alltid imøtekommende og hører ordentlig etter. Utrolig hjelpsom. Faglig dyktig.

Flink lege

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Cecilie er en veldig flink lege som er flink til å lytte og stille diagnose. Dersom hun er usikker undersøker hun alltid saken og fakta nærmere eller henviser videre til spesialist. Føler meg alltid trygg hos henne.

Det største problemet er å få time. Sms systemet er elendig og du må vente LENGE på å få svar på om/når du får time. Man må også betale pr. sms for å bestille time.
Resepsjonisten jeg har møtt der er ekstremt avvisende og direkte frekk med total mangel på empati og normal høflighet. Jeg trengte akutt legetime i fjor på en fredag og ble direkte utskjelt av sekretæren i luka og ble nektet hastetime. Det endte med at jeg ble hentet av ambulanse natt til søndag.

På grunn av oppførselen til resepsjonisten velger jeg å bytte fastlege, håper å nå få ett tryggere legekontor å forholde meg til. Synd å miste en så bra lege pga. elendig service av resepsjonen.

LEGEN: helt utrolig fantastisk proff, anbefales på det varmeste
RESEPSJON: Forferdelig

Forståelsesfull

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Setter seg inn i problemet er flink til å lytte å høre på det man har på hjertet. Er flink til å "roe" ned når man er engstelig.