Charlotte Händler Vislie-Bjørdal
Kvinne, 48 år
Spesialisering
Godkjenning
Ledige plasser
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass
Hun var vennlig og lyttet, men kunne kanskje ha satt seg litt mer inn i journalen min. Syns det var litt rart/dumt at hun ikke virket å ha lest sykdomsjournalen min. jeg hadde forventet at hun så igjennom den på forhånd da den ble sendt en god stund før jeg fikk time hos henne. Legen min gjennom 20 år gikk av med pensjon derfor måtte jeg bytte.
Det virket egentlig som om hun leste den der og da, da ble det lett misforståelser og jeg måtte bruke av tiden min på og forklare ganske mye.
Ellers en hyggelig lege.
Ho er desidert den beste legen! Ho er veldig hjelpsom og tar meg seriøst. Ho lytter og legger mye energi for at man skal få den beste hjelpen man kan få. Ho hjelper meg mye og er den viktigste støttespillern jeg har for å komme meg tilbake til normalen! Bedre lege får man lete etter! Hender at man får vente litt, men det er verdt det! Bedre med en lege som er nøyaktig enn en som sender deg ut døra med noe dem "trur".
Legen undersøker - anbefaler - er hun i tvil - sender hun meg videre i systemet - men prøver alltid selv hvis hun kan
Gir seg god tid med deg
jeg er Kjempefornøyd med henne
Charlotte Vislie-Bjørdal har alltid vært svært imøtekommende, tar mine synspunkter på alvor og er god til å kommunisere. Hun er nysgjerrig på hva andre faggrupper tenker og anbefaler, noe jeg tror er en sjelden egenskap for en lege. Jeg har måtte brukt henne mye over ei tid. Hun er hyggelig og får meg til å føle meg velkommen. Jeg har alltid fått timer når jeg har trengt det.
Jeg valgte dette kontoret basert på hvordan jeg ble møt av resepsjonspersonalet (ringte flere ganger og reiste rundt og besøkte ulike aktuelle legekontorer før jeg bestemte hvilken fastlege jeg skulle velge etter en dårlig erfaring i Moss). Er det høyt trykk på telefonen med mange som ringer, har de en grei køordning. De er også hyggelige i møte med pasienter. Organisering av akuttimer tror jeg er grunnen til forsinkelsene. 15-30 min er stort sett regelen.
Hun er ofte forsinket og ikke har ledig time heletiden og er veldig kjedelig for pasienter tror jeg. Jeg sto i kø for over en time og til slutt ikke fikk noe svar i det hele tatt. Dette er forferdelig for pasienter å vente med ingenting. Dere kan gjerne svare rask enten ja eller nei så er det ferdig. Dere må skjerpe dere dette er alt for dårlig service spesielt den som svarer telefonen.
Vis flere...