Odd Vilhelm August Christiansen

Autorisasjon (1995)

Odd Vilhelm August Christiansen er en av 85 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Odd Vilhelm August Christiansen

Flink og inkluderende lege

Jeg og min familie har brukt Odd Christiansen i alle år.
Han har alltid lyttet på det vi sier,og tatt oss på alvor.
Flink til å kommunisere og har sent oss videre til videre behandling når det har vært nødvendig.

Anbefales ikke

Følte ikke at han var tilstede og lyttet, men heller at jeg var til bry- han så nærmest på klokka mange ganger. Og jeg synes ikke han var flink i forhold til diagnoser og riktige medisiner. Nei, ville valgt en annen fastlege. Jeg har gjort det.

byttet

Misliker denne legen pga flere ting.. Var hos han flere ganger på kort tid og han husket meg aldri, greit nok at han har mange pasienter, men jeg oppfatter han som veldig stresset og glemsk. Han gjorde en ekstremt dårlig jobb da han fjernet en føflekk. Jeg byttet da jeg følte behandlingen han ga meg og barna mine ikke var god nok.

En god lege.

En lege som lytter og som jeg føler har en kunnskap og ikke er er for å henvise videre. God og enkel kommunikasjin som ikke er vanskelig å følge.
Med tanke på den lille tid som er beregnet per pasient så får man mye ut av tiden med sin lege.

Flink og effektiv!

Odd Christiansen er hyggelig, lytter og benytter den begrensede konsultasjonstiden godt. Jeg har alltid følelsen av å bli tatt seriøst, og oppfatter at Christiansen raskt forstår hva symptomene handler om. Jeg vil spesielt rose ham for at han ofte henviser til spesialist når han ikke selv har mulighet til å stille presise diagnoser. Dette viser at han tar sin rolle på alvor, og gir en god trygghet for pasientene. Alle våre fire familiemedlemmer har benyttet Christiansen gjennom flere år, og vi har bare godt å si om denne legen.