Jens Kristian Fagernæs

Allmennlegespesialist og fastlege
Mann, 69 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (1984)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Ledige plasser

4 av 1200

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Nanset Legekontor AS Telefonnummer33 13 81 1033 13 81 ...
Fridjof Nansensv. 4 3269 Larvik
Vis kart
Jens Kristian Fagernæs er en av 47 fastleger i Larvik

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(19)
19 vurderinger
Tilgjengelighet
(14)
14 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(15)
15 vurderinger
Service
(10)
10 vurderinger

Siste vurderinger av Jens Kristian Fagernæs

Uhøflig

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hadde legetime hos Fagernæs i dag siden min utrolig dyktige fastlege (Navn fjernet av moderator) er i ferie. Makan til ovenfra-og-ned-holdning fra Fagernæs skal man lete lenge etter. Han er sikkert flink i faget sitt, men folkeskikk er tydeligvis ikke en av hans kvaliteter.

Frekk og lite imøtekommende.

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hadde en time med denne legen idag, var rett å slett frekk , samt bagatelliserte min kneskade. Avsluttet timen før jeg egentlig var ferdig. Ingen forståelse eller ønske om å høre på meg som pasient. Men han hadde fine briller 😀 Ville styrt unna denne legen om han er slik hver dag.

Grusomt

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Det var en forferdelig opplevelse å være her.. Ingen forståelse, ingen kunnskap, ingen hjelp. STYR UNNA

Arrogant

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Arrogant oppførsel. Man kommer inn med store smerter å han ønsker deg bare lykke til i døra. Han virker ikke interessert i hva problemet er å når jeg prøver å snakke med han så føler jeg så mye ubehag og jeg føler meg nedsett

Arrogant og uempatisk

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Arrogant, høylytt, og har hverken ydmykhet, eller respekt for sin pasient.
Vet lite om lite, ønsker heller belære sine pasienter med sine egne meninger, istedenfor for å være medmenneske, og forsøke å finne løsninger, til beste for pasient.

Vis flere...