Doron Grosz
Mann, 50 år
Jeg mener at Doron må bli flinkere til å tilpasse seg korona situasjonen hvor flere benytter seg av e-konsultasjon. Jeg henvendte meg til Doron nylig med e-konsultasjon hvor jeg ønsket svar på et enkelt spørsmål knyttet til plagene mine. Formuleringen på svarene jeg fikk tyder på at hele henvendelsen min ikke ble lest før den ble besvart. Etter å ha utdypt spørsmålet mitt grundig gjentatte ganger ble henvendelsen min til slutt ignorert. Nå er det over 2 uker siden jeg sendte siste henvendelse som fortsatt ikke har blitt besvart. Jeg ble nødt til å oppsøke privat lege for å få hjelp til smertene som holdt meg våken om nettene, noe som ikke akkurat var gratis. I morgen er det heldigvis 1. februar som betyr at bytte av fastlege som jeg la inn her om dagen trer i kraft
Datteren min har Doron som fastlege. Han er kjempeflink med barn, morsom og lett å prate med. Hun føler seg trygg der, og da gjør jeg det også. Han er veldig beroligende og saklig, og forklarer ting på en ordentlig måte. Jeg får ikke følelsen av at vi har dårlig tid, som hos mange andre. En veldig dyktig lege.
Doron som lege er arrogant, lyter ikke hva pasienten sier, utilgjengelig. Hele Røyken legesenter er ubrukelig, klarer ikke engang å skrive riktig sykemelding, det er sjeldent de tar telefon i resepsjonen. Det er siste måneden jeg er der!
Hei. Jeg beklager for din negativ opplevelse av meg som fastlege og av vårt legesenter. Siden du oppfatter hele legesenteret som ubrukelig er jeg enig med din beslutning om å finne ny fastlege og jeg ønsker deg lykke til videre.
Hilsen
Doron Grosz
Fastlege
Røyken Kommunale Legesenter
Føler meg veldig trygg og ivaretatt. Legen bruker god tid, lytter til meg.
Kan gå opp til 2 uker før man får time, noe som er i det lengste laget.
Doron er en veldig saklig og kompetent lege, og vil ikke risikere pasientens helse. Jeg har fått en henvisning til sykehus fra ham "bare for sikkerhets skyld", siden det var vanskelig å bedømme hva som var galt med hånden min. På sykehuset viste det seg at jeg faktisk trengte spesialbehandling. Takk!
Vis flere...