Jan Christian Erdal Liby

Autorisasjon (2013)

Nesttun Legekontor Telefonnummer55 13 34 8255 13 34 ...
Postboks 26 Nesttun 5852 Bergen
Jan Christian Erdal Liby er en av 260 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Jan Christian Erdal Liby

Seriøs og hyggelig

Jeg opplever at jeg blir tatt seriøst som pasient, uansett hva jeg trenger hjelp til. Han er forståelsesfull, og jeg får informasjon om flere ulike behandlinger for symptomene mine. Jeg opplever at han har god kunnskap om ulike sykdommer/symptomer og behandlinger. Jeg har fått time relativt raskt hver gang (ca. 1 uke om det ikke er akutt), og opplever også damene på kontoret som hyggelige både på telefon og ved blodprøver/vaksinetaking. Anbefaler Liby og Nesttun Legekontor på det varmeste!

Uerfaren, men likevel selvsikker. Kanskje litt arrogant?

Jeg støtter meg til det som har blitt sagt tidligere, om at man får følelsen av å ikke bli tatt helt på alvor, på grensen til det arrogante. Dette kan dog knyttes til lite erfaring, og forhåpentligvis bedrer det seg med årene.

Under legetimene mine blir det også nærmest ukritisk blir slått opp i ulike oppslagsverk på internett, og dette er ikke med på å styrke tilliten til ham, snarere tvert i mot. Dette kan jeg enkelt gjøre selv hjemme.

Han er også kanskje litt for mye på tilbudssiden når det gjelder medikamententer og sykemeldinger.

På selve legekontoret er det bare en ansatt, så her må man regne med å måtte vente lenge ved henvendelser, og og så å bli kjeftet på hvis man ringer på tider der det er travelt.

En god lege

Jeg kan anbefale Jan Christian Liby som fastlege, både for store og små. Han fremstår som oppriktig interessert i pasientene sine, er fin i kommunikasjonen med barna (og voksne) gir gode råd og oppleves både ydmyk og bestemt.
Han er fremdeles nokså ung, men jeg opplever han som et menneske med god innsikt i både det medisinske faget og menneskets natur og vesen.

Kunnskapsrik og hyggelig

Veldig hyggelig lege med høy kompetanse som tar meg seriøst. Flink til å forklare. Meget tilgjengelig.

Kjempelege

Veldig behagelig lege. Har alltid tid til å høre din vurdering. Tar deg på alvor. Flere i familien har byttet til han etter at jeg har fortalt om han. Og de er minst like fornøyd som det jeg er.