Silje Foldøy Furu

Autorisasjon (2013)

Silje Foldøy Furu er en av 265 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Silje Foldøy Furu

Dårlig tilgjengelighet og mye klabb

Lav tilgjengelighet, mye klabb og liten grad av serviceinnstilling. Legesenter ansatte synes nok at sykemelding for skoleungdom er en uting Men det er blir ganske ugreit når de demonstrere sitt synspunkt ved å være lite imøtekommende ovenfor de som kommer for hjelp. Dårlig service og tungvinthet gjør at vi i større og større grad bruker volvat som fungerer superbra. Blir jo urimelig at et dårlig senter skal få offentlig støtte for en tjeneste som ikke brukes så da blir det nok et proforma faslegebytte

Trygg, forståelsesfull og kunnskapsrik

Silje har vært fantastisk flink til å hjelpe meg, både ved fysiske og psykiske plager. Hun tar seg god tid, lytter og forklarer. Hun har virkelig vært gull verdt å ha som lege når livet mitt har vært vanskelig - både fordi hun er god til å lytte, men også fordi hun har sett hele meg som person og gitt meg gode råd og veiledning.

Det virker som om Silje tar seg god tid til å undersøke meg (og andre) i forkant av eventuelle henvisninger videre, dette også fordi hun er interessert i pasientene sine og arbeidet sitt som lege. Jeg synes hun virker trygg, og jeg har stor tillit til henne.

Noen ganger har hun vært forsinket, men det er nok fordi at Silje tar seg god tid til å se og undersøke hver enkelt pasient. Dette bør kanskje sees på som et godt tegn - at hun ikke hiver pasienter på dør med en gang timen er over. :-) Jeg synes absolutt at hun er vel verdt å vente på.

følte meg ikke sett eller trodd

denen legen har en veldig jeg-vet-best mentalitet. Hun er veldig brå og jeg har aldri følt at hun virkelig vil hjelpe meg. hun er lite villig til å henvise videre og tar ikke nødvendige blodprøver. Jeg har akuratt skiftet fastlege

Middels

Manglende følelse av og bli sett og respektert. Måtte vente i 40 min på avtalt time, fikk ingen beklagelse for den lange ventetiden.
Har byttet lege.

Very Happy with the Service

I am grateful for doctor Silje. I feel welcomed and listened to. She took my problem seriously. She is also so patient with answering all of my questions, and explaining them clearly.