Lars Kristian Gullestad

Autorisasjon (2013)

Lars Kristian Gullestad er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Lars Kristian Gullestad

flink når det kommer til og følge opp ved sykdom, men anbefales virkelig ikke når det kommer til psykiske problemer og plager, blir tatt lite seriøst.

Arrogant og lite lyttende

Har hatt Dr. Gullestad i 1 år nå. Fra første time har han vært arrogant og lite lyttende. Han tar deg ikke på alvor som pasient, spesielt hva gjelder psykisk helse. Han vegrer seg for å henvise videre da han tror han vet best selv hva som er rett.

Da jeg har tatt prøver ved klinikken har jeg fått beskjed om at jeg skal få svar via telefonen. Det har aldri kommet svar og jeg har selv måttet kontakte klinikken for å få svar da de har "glemt det" hver gang.

Han er behjelpelig om du besøker han på legevakten til fullpris uten om vanlig åpningstid, men da må man betale en formue.

Gullestad er sikkert fin for deg dersom du ønsker en arrogant og ufin Dr. Hvis ikke, finn deg en annen.

Trygg og lyttende

Tilfeldigheter gjorde at jeg havnet hos Lars Gullestad. Det viste seg å være en heldig tilfeldighet. Lars Gullestad er en lege som møter meg på en god måte; er lyttende og ser faktisk opp fra skjermen når jeg snakker. Virker dyktig og trygg. Det kunne vært greit å ikke måtte vente lenge på time når en føler det haster og det er ikke alltid like greit å bli henvist til en kollega. Det er liksom min fastlege jeg vil forholde meg til.

Ekkel opplevelse

Etter ti minutter samtale ble jeg henvist til resepsjonistene for å få tak i dokumentasjon jeg spurte Gullestad etter. Dette første til en helt kaotisk prosess for både meg og resepsjonistene, da det åpenbart ikke er de som skal fikse dette her. Etter 2,5 mnd fikk jeg endelig dokumentasjonen jeg spurte etter (stjerne til resepsjonistene som satt sent om kvelden og satt seg inn i dette), men da var det åpenbart for sent å bruke den til noe som helst. Det var vanskelig å få kontakt med Gullestad i samtale, jeg følte meg ganske verdiløs når jeg satt og delte mens han satt og stirret inn i skjermen sin, det var ganske åpenbart at dette ikke var verdt tiden hans. Jeg ble sendt ut av kontoret med mye tid igjen av timen min.

følte meg oversett/ikke hørt

jeg har alltid hatt stor respekt for leger, og alltid hatt en god tone med min fastlege.. men Lars Gullestad fikk dessverre endret på dette inntrykket. 30 år gammel har jeg blitt, og aldri følt meg så lite hørt eller trodd..
jeg følte fastlegen bagatelliserte mine problemer, ikke sikkert det var med hensikt, men det var totalt følelsen jeg satt med, og derfor byttet jeg lege etter kun 6 mnd.