Sjur Rød-Larsen
Mann, 64 år
Spesialisering
Godkjenning
Tilleggskompetanse
- Petroleumslege
- Sjømannslege
Rød-Larsen er en dyktig og hyggelig lege som tar meg på alvor og henviser om nødvendig.
Dessverre er det noen ganger at man føler at han ikke har nok tid til deg. Han prøver å effektivisere, men det ender ofte opp med at man må vente på prøverommet i tillegg til å ha ventet på venterommet. Tiden på venterommet er ofte mellom 1- 2 timer. Kanskje er det arbeidspress, men enkelte av sekretærene har humørsvingninger. Har opptil flere ganger opplevd at sekretær har stillt diagnose over tlf.
Er raske til å besvare henvendelser pr e-post.
- Ofte cirka tre uker å vente før du får time.
- Ofte må man vente over 20 minutter før noen svarer på telefonen.
- Du må tilbringe 1-2 timer i venteværelset før du får komme inn til timen din.
- Når du endelig kommer inn til timen, får du inntrykk av at han vil ha deg ut igjen så fort som mulig. Før du vet ordet av det, tar han deg i hånden og viser deg ut døra. Og dette betaler man mange hundre kroner for...
Når det er sagt så er det tydelig at han kan mye, og han er jo også hyggelig, men jeg synes fortsatt man får veldig lite igjen for all ventingen og pengene...
akutt helseplage og time først om 10 dager, samme skjedde i høst
ny fastlege er bestilt. for mange pasienter og elendige sykesøstre
Dette er en lege som du kan stole på, han tar seg god tid til pasientene :) Han nøler ikke med å sende deg videre om det er noe han er usikker på :) Det er ett problem , det er laaaaaaaaang ventetid. :( Noe som ikke alltid passer alle. Ventetiden på kontoret er ca 1 time så ta med tolmodighet og noe å lese på :) Kontorsøstrene har fått mye pepper , :( men jeg har full forståelse for kontorsøster. det er mange som maser unødig og det passer ikke alltid når man har det hektisk :( Men sender dere han en Mail så får dere svar samme dag og når dere får time :) Dette er genialt, slipper sitte i tlfkø du kan sende Mail på kvelden og får svar innen 10.00 dagen etter :)
Faglig meget god. Flink til å snakke med pasienten. Bærer litt preg av å ha mange pasienter, men har aldri opplevet å ikke bli tatt på alvor av den grunn. Forværelse kan bli bedre på responstid og ikke minst på humør.
Vis flere...