Andreea Florina Dana Bjerkestrand

Allmennlegespesialist og fastlege
Kvinne, 45 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (2008)

Ledige plasser

0 av 1450
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass

Venteliste

91 personer

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Andreea Florina Dana Bjerkestrand er en av 36 fastleger i Hamar

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(22)
22 vurderinger
Tilgjengelighet
(18)
18 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(21)
21 vurderinger
Service
(16)
16 vurderinger

Siste vurderinger av Andreea Florina Dana Bjerkestrand

Tar en ikke på alvor

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Da kona hadde behov for hjelp nektet legen henne det og sa det ikke var nødvendig.
Legen nektet også en medisin som man alltid kan ta men som legen likevel nektet.

Rett og grundig

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

En utmerket lege som er ærlig og grundig. Jeg er glad for å ha funnet henne i området. Jeg har kommet til henne med noen personlige og ubehagelige saker, men hun har vært profesjonell og veldig hjelpsom. Så nyttig hun har forandret livet mitt for det bedre!

Udugelig lege!

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Arrogant, bedrevitende, avvisende! Ikke interessert i pasientens helse! "Sånn er systemet. Ikke noe jeg kan gjøre for deg", repeteres under hele konsultasjonen. Henviser litt i "hytt og vær" etter eget hode uten å sette seg inn i hva som er pasientens situasjon eller hva vedkommende har vært gjennom tidligere! Dialog og å sette seg inn i journalen er helt uinteressant for denne legen! Skiftet umiddelbart da det oppleves som meget krenkende å møte denne legen! Legen er der for pasienten, ikke motsatt!

støttende, faglig sterk lege

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har alltid fått den hjelpen jeg trengte uansett situasjon.God kommunikasjon og tilbakemeldinger, medisiner kun når det er nødvendig. Streng med sykemeldinger , man må være syk for å få sykemelding.Jeg er veldig fornøyd.

Overfladisk og lite empatisk

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Legen fremstår som lite interessert i pasienten og lite empatisk. Hovedinntrykket er at hun kun er interessert i pasienten så lenge pasienten aksepterer å bli gitt piller i stedet for å finne årsaken til problemet/ sykdommen.

Vis flere...