Eirik Knapskog
Mann, 58 år
Godkjenning
Ledige plasser
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass
Han fremstår som kunnskapsrik og er ærlig og løsningsorientert. Han er serviceorientert og rasjonell, og han har respekt for kundens tid.
Personale i resepsjonen,
føler seg ikke velkommen, mer til bry når enn ringer eller kommer til lege kontoret.
Legen,
Knapskog kan lyte og vise medfølelse. Hva hjelper det når det ikke blir følgt opp? Er bare prat og lyttende ører?
Mange dårlige erfaringer. For 2 måneder siden kom jeg pga. min fot. En av de første gangene jeg følte at han tok tak i ting, enn å bare lytte! Han sa jeg bør ta MR av foten og begynte å skrive på pc for å henvise meg videre. Nesten overasket at det ble handlinger og ikke bare prat. Men...
Ringte nylig bare for å dobbel sjekke. Han har ikke sendt meg videre på MR. Så var visst bare prat denne gangen også. TILIT? NEI.
Spurt meg selv noen ganger, er det han jeg går til når det trengs? NEI... Da blir mye av poenget borte med å ha lege.
Sønnen min er 《øre barn》 en av gangene vi hadde time. Etter at han har hatt mye problemmer med øret. Han så i øret og så alt var bra. Jeg spurte. Hvordan kan du vite det ved å bare se i øret?
Hvorfor trenger vi øre-nese-hals avdeling på sykehuset tenkte jeg. Nei nå må jeg stå på mitt, tenkte jeg. Fikk til slutt henvisning til øre-nese-hals på sykehuset. Det viste seg at han måtte operere.
Anbefaler ikke denne legen!
Ofte ventetid. Føler da enn må være rask på timen. Blir sendt ut før tid er ferdig. Forstår tids presset demmes, men da skal ikke pasienter betalte full pris på 20 minutter? Jeg har vært der under 10 minutter noen ganger, så må jeg heller bestille ny time...
Hvis jeg kan være rask, så er jeg det ved tanke på vente tiden. Jeg er ikke ofte hos legen, når jeg først er der, så er det greit at det er til hjelp, blir tatt seriøst og blir fulgt opp.
LITEN TILLIT til Knapskog!
Hva som kan bli bedre: Legen bør ha stabilt humør, så en slipper å grue seg i lang tid for å gå dit. Han bør også ta litt initiativ til å følge opp det som er gjort og avtalt tidligere, og informere om prøvesvar, etc. Det blir aldri tid til å ta opp det en ønsker og det tar lang tid å få ny time. Kanskje Knapskog har for mange pasienter? Ikke fornøyd.
Very good doctor he listens and does his best to find out what’s wrong highly recommended very understanding also.
kjenner meg ikke igjen i noen av de negative omtalene. greit de i resepsjonen kan være litt direkte, men de ikke ufine. og det kan jeg forstå, med tanke på jobben de har.
Dr. Knapskog syns jeg gjør en strålende jobb. Føler meg alltid trygg og ivaretatt. og får alltid hjelp til mine skavanker, enten om de lar seg rette på eller er kroniske... kommer aldri til å bytte lege!
Vis flere...