Shelly Nidhi Kumar-Kiblawi
Kvinne, 45 år
Virker åvenpå, sier at ting er slik og slik. Om hun blir konfrontert med at andre leger sier noe annet blir hun sur. Hun tar gjerne deler av konsultasjonen ute i venterommet også slik at andre får høre prøvesvar, tar seg ikke tid til å ta pasienten inn igjen. Nei anbefaler ingen henne.
Dessuten sitter ofte sekretærene med luken oppe mens de prater i telefon, og prater på en slik måte at hele Frogner får vite hva andre ringer for ved å gjenta pasientens fødselsdato høyt osv. Ikke gode holdninger generelt hos Frogner medisinske. Ingen av mine barn eller jeg skal dit igjen.
Hun er rask og effektiv. I begynnelsen virket hun grei og hyggelig. Har alltid hatt problemer med å nå fram til henne da hun har en «jeg vet bedre» holdning. Har fått rask og god hjelp fra begynnelsen til å ikke få hjelp i det heletatt. Føler at jeg ikke blir hørt eller sett. Mangler empati og forståelse.
Har også opplevd at dem ringer samme dag og sier legen er syk. Er veldig vanskelig å få time på dagen og må vente i flere uker før man får time.
Gikk fra en fornøyd pasient til en som er svært misfornøyd.
Nå bytter jeg fastlege!!!
Veldig fornøyd med henne. Har hatt henne som fastlege i mange år. Hun tar meg på alvor. Jeg anbefaler henne på det sterkeste!
Opplever Kumar som en dyktig lege men det er noen ting som dessverre gjør at jeg ikke ønsker å ha dette legekontoret lenger; de sender ingen påminnelser på timene verken på SMS eller PasientSky.
Fastlegen/legekontoret kan avbestille timen i siste liten
8 av 10 ganger vi har boket time så har (sekretæren) ringt og avlyst termin et par timer før oppmøte.
Lang ventetid.
5 av 10 ganger møter man en vikar i stedet for fastlegen.
Dårlig service!!
Vis flere...