Shelly Nidhi Kumar-Kiblawi

Fastlege
Kvinne, 45 år

Godkjenning

Autorisasjon (2008)

Ledige plasser

36 av 1300

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Shelly Nidhi Kumar-Kiblawi er en av 79 fastleger i Lillestrøm

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(39)
39 vurderinger
Tilgjengelighet
(31)
31 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(30)
30 vurderinger
Service
(32)
32 vurderinger

Siste vurderinger av Shelly Nidhi Kumar-Kiblawi

Ikke anbefalt

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Meget flink til å forholde seg til fysiske plager, men tar seg liten tid til å undersøke grundig om det skulle være snakk om noe utenom A4-plager. Jeg har slitt alvorlig psykisk og det ble forverret etter behandlingen jeg mottok av denne legen. Hun bagatelliserte problemet kraftig og hørte ikke på det jeg hadde å si. Dette opplevdes veldig vondt og nedverdigende og det var vanskelig å måtte finne ut av alt på egenhånd uten støtte fra noe hold.
Hold dere unna.

Min beste fastlege noensinne

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Nidhi Kumar er både svært hyggelig, profesjonell og dyktig. Har aldri hatt en fastlege som er så nøyaktig og forståelsesfull som henne. Ved konsultasjoner hos henne blir jeg ivaretatt på den beste måten. Legekontoret er som alle andre legekontorer til tider svært hektisk men for det så opplever jeg den beste servicen. Nidhi Kumar kan sterkt anbefales!!!

Den beste av de jeg har hatt

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Flink til å kommunisere med pasientene, og veldig hyggelig å prate med. Tar hensyn til alt, og jeg føler meg veldig trygg hos henne!

Lytter dårlig på hva pasienten sier!

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Umulig å komme frem på telefon til tider. Har opplevd henne som en som ikke lytter til pasienten, dårlig tid, og man kan føle seg overkjørt av en som
``vet bedre!``

Enig med pasient datert 21. september

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg er fullstendig enig med pasienten som skrev vurdering 21. September.
Jeg har ikke noe godt å si om henne.
Hun lytter ikke, og ser ikke helheten, mangler empati og er ikke hyggelig. Prater nedsettende.

Vis flere...