Sangeetha Martinsen

Autorisasjon (2017)

Sangeetha Martinsen er en av 265 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Sangeetha Martinsen

Strålende

Fullt på høyde med sin forgjenger. Lytter, kommer med råd. Tar seg god tid. Man føler aldri at man blir kastet ut av døren før man er ferdig

Flink lege, lang ventetid

Jeg ser meg nødt til å bytte fastlege, ikke på grunn av Sangeetha (som er en flink lege), men pga Flaktveit Legesenter. Ventetiden er svært lang, 1-3mnd for konsultasjon hos fastlege. Svært vanskelig å komme gjennom på telefon for hastetimer(30 min +), da er det ofte ikke flere hastetimer ledig når en først kommer gjennom. Ikke forsvarlig å ha fastlege ved dette legesenteret

Flink lege.

Hun er bare så skjønn☺️ Flink og hyggelig , tar seg tid å hører på deg. Føler deg imøtekommende hos henne .

Beste anbefalinger

Trygg, dyktig og hyggelig lege. Bare positive tilbakemeldinger å melde om henne. Anbefales på det sterkerste. Legesenteret har dessverre svært lang ventetid for å få time.

Veldig hyggelig og flink

Jeg ble tatt godt i mot av Sangeetha Manuelpillai, som både var dyktig, forståelsesfull og lett og grei å snakke med. Har tidligere vært hos andre leger der jeg har kommet med samme problem, men fikk med henne i mye høyere grad forklart problemet og fikk gode råd og tips! Super søt og hyggelig dame, jeg i høyeste grad vil anbefale til alle:)