Syeda Ayesha Riaz

Autorisasjon (2012)

Tilleggskompetanse

Petroleumslege

Hinna Legesenter AS Telefonnummer51 88 51 5051 88 51 ...
Boganesveien 10 4020 Stavanger
Syeda Ayesha Riaz er en av 133 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Syeda Ayesha Riaz

Skuffet

Denne legen lytter ikke til pasienten sin og velger heller å kjøre sitt eget løp og trekke egne konklusjoner, til tross for medisinsk historikk. Som pasient oppleves det som at du kommer inn, hun nikker litt mens du snakker, så sender deg ut av kontoret for å ta evt prøver. Hun forklarer ikke hva planen hennes for behandling er og prøver heller ikke betrygge deg som pasient. Hvert spm hun svarer på faktureres med gaffel. Styr unna denne legen som helt klart mangler empati og evne til å kommunisere.

Veldig dyktig og forståelsesfull lege

Jeg tror Syeda må være den beste legen jeg har hatt. Jeg har hatt samme lege i 30 år før jeg byttet til Syeda. Hos henne blir jeg lyttet til, tatt seriøst og hun går virkelig inn for å finne utav problemet og gi utredning.
Hun forklarer ting klart og tydelig og passer på at man virkelig får det med seg.
Hun gir og veldig god oppfølging.

Føler meg veldig heldig som har fått henne som fast lege, jeg tror plassene hennes kommer til å bli fulle ganske raskt.

Utrolig flink

God fastlege, flink i jobben:) Perfekt fastlege også for datteren min på 2 år.
Jeg er kjempefornøyd.

Unøyaktig lege

Lytter dårlig, tar for kjappe og enkle beslutninger. Kom til henne med en kronisk lidelse. Hun ønsket ikke å hente inn bekreftelse fra spesialister på min sykdom og mine behov, men kom til sin egen konklusjon at jeg bare hadde virusinfeksjon.. helt sikkert ok lege til å skrive ut hostesaft og sykemeldinger, men feiler du noe mer enn det så faller luftslottet sammen.

Empatisk og tar ting på alvor

Første møte med Syeda var fantastisk, har hatt samme fastlege i 9 år men grunnet flytting måtte jeg bytte. Jeg sitter igjen med et kjempeinntrykk etter de timene jeg har vært på hos Syeda, hu lytter, henviser og tar seg god tid. Jeg har et komplisert sykdomsbilde og har slitt i mange år med plager, Syeda tar dette på alvor og lytter. Hun er smilende og imøtekommende. Anbefales på det sterkeste! :)