Mildre Orphee Suarez
Kvinne, 54 år
Aldri hatt en lege som tar mine plager så nøye. Føler meg veldig trygg på at jeg blir godt ivaretatt.
Jeg satt en 1,5 time å ventet på legekontoret. Prøvde å få kontakt med dem, men de har ikke en resepsjon, så det var umulig å vite om det var forsinkelse på kontoret, eller bare en glipp på listen over pasienter den dagen.
Når jeg først kom inn spurte jeg om det var forsinkelse, og fikk til svar at «det er vår feil». Hvem? Spurte jeg. «Pasientene som kommer med så lange lister med ting som feiler dem» sa hun i sinne. Jeg ble ganske målløs, men hadde ikke tid til å ta en lang diskusjon rundt denne tematikken der og da. I tillegg bruker hun 1,5 uker å svare på e-konsultasjon og de har bare to timers telefontid. Det positive er at jeg tror tar seg veldig god tid til de pasientene hun liker veldig godt (basert på lang ventetid). Oppsummert ++:
- lang ventetid (1,5 time)
- ingen resepsjon
- dårlig telefontid (2 timer)
- bruker 1,5 uker å svare på e-konsultasjon (opptil flere ganger)
- ikke ledig time før to uker +- frem i tid
- spydig og nedlatende (når spørsmål om det har vært travelt i dag).
Kjempe flink lege,ikke mange som henne.ALdri hatt en bedre lege Hun lar oss få prate og det vi har å si først,så spør hun etterpå.Flink til å forstå pasienten.Bestandig blid og hyggelig.Min sønn har blitt veldig glad i henne.Hun forklarer hva ho gjør før ho gjør det
Tok tid til å høre på meg og satt ikke med øynene i skjermen, tok prøver og fikk medisinene som jeg trengte.
Snakker dårlig norsk og er vanskelig å kommunisere med. Vedkommende lar ei pasienten få snakke ferdig før hun avbryter og kommer med stygge kommentarer som ikke er relevante. Burde heller valgt en karrierevei som gjør at hun ikke jobber med mennesker.