Elena Kamycheva

Allmennlegespesialist, fastlege, gastroenterolog, geriater og indremedisiner

• Allmennmedisin
  • Fordøyelsessykdommer
  • Geriatri
  • Indremedisin

Autorisasjon (2005)

Elena Kamycheva er en av 30 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Elena Kamycheva

Kjempe flink lege

Dr. Kamycheva er veldig dyktig, punktlig og hyggelig lege. Arbeider rask og effektiv. Meget fornøyd.

Great doctor

I am happy to have a doctor like Elena. She identifies the problem really fast and then prescribes the best possible treatment, plus she will always give you a bunch of advices about what else you can do, how to feel better, besides taking the medicine. She’s also very caring and easy to talk to, and I think that’s quite rare these days. Thank you, Elena :)

Superfornøyd med legen min

Dr. Kamycheva er den beste legen jeg har vært i kontakt med. Veldig hyggelig, kunnskapsrik og målorientert. Du får alltid hjelp, selv på kort varsel. Hun er nøyaktig, er flink til å konferere med ulike spesialister slik at man får riktig behandling uten særlig ventetid. Har man ikke ork eller tid til å besøke legekontor, er Elena tilgjengelig for e-consultasjon. Jeg er glad for å ha henne som fastlege for hele familien min.

Den beste legen!

Elena er den beste fastlegen jeg har hatt på 17 år i Norge!
Hun finner alltid tid til å svare hvis jeg trenger råd/hjelp/spørsmål/resept (også hvis hun er på ferie eller bortreist.

Den beste lekjar i verda

Eg er veldig glad at eg fann Dr. Kamycheva og byter til henne. Ho ordna helseutfordringane mine veldig profesjonelt og snøgt. Ho er særs flink og har jobba i mange år på sjukehus, viser det seg. For eit tap for sjukehuset, men flott for meg og andre pasientar. Veldig fornøgd med ventetida og. Eg må aldri må venta meir enn 10 minutt. Helsesekretærane er kjempehyggelege, og det er ein rein glede å vera på Nøste lækjarkontor.