Hira Aftab

Autorisasjon (2015)

Elavit Legesenter Telefonnummer67 90 07 1967 90 07 ...
Solheimveien 30 1461 Lørenskog
Hira Aftab er en av 36 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Hira Aftab

Betryggende og lyttende

Vi er veldig takknemlig for at Dr. Aftab er vår fastlege. Hun er lyttende, har tid til å høre på oss og gir en betryggende oppfølging av pasientene sine. Jeg har stor tillit og føler meg ivaretatt hos henne.
Jeg liker spesielt hvordan hun er med mine barn. Hun snakker direkte med de. Min datter på 7 år sa at vi er heldig som har henne som lege. Hun er så rolig og snill.

lege og veldig bra person

Jeg er veldig fornøyd med min fastlege, Hira. Lytt alltid nøye og gjør ditt beste for å hjelpe. Jeg ble aldri avvist av henne. den beste legen.

Trygghet og omsorgsfull

Veldig grei og hjelpsom. Alltid tilgjengelig. Opplevde første gang at fastlegen ringte da jeg var innlagt. Omsorgsfull

Beste legen med stort hjerte

Som ny i Norge, sen två år tillbaka så kom jag hit under en svår tid i mitt liv och under pandemin med mina grundsjukdomar, samt utan att få hjälp eller stöd i början.Men jag fann en hjälp i nöden! Hira har alltid funnits där och sett mig som en människa! Med respekt och med ett stort hjärta har hon hjälpt mig. Hiras kompetens är hög och hon har hjälpt mig med allt från anemi till covid-problematik. Jag har aldrig fått så fin och snabb hjälp som från Hira! Och på toppen är hon både kompetent och har humor. Jag har inga ord för den tacksamhet jag känner. Tack Hira! Var den du är och tappa inte den du är med åren. Du behövs och är viktig! Hälsningar från en klinikkleder som vet vad det innebär att försöka räcka till för människor som behöver hjälp!

Den beste legen jeg har hatt. Jeg stoler mye på henne og er veldig fornøyd med oppførselen hennes, hun er en lege som ser på deg som en venn og gir deg full omsorg