Arnold John Ngugi Molvær

Autorisasjon (2015)

Arnold John Ngugi Molvær er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Arnold John Ngugi Molvær

trygg lege som tar seg tid til deg,føler meg godt ivaretatt

meget dyktig og har tid til deg som pasient
føler meg godt ivaretatt synd må vente lenge på time synd det er vanskelig og komme frem på tlf,alt for lang ventetid

Trygg og kunnskapsrik lege

Super lege som tar pasientene på alvor. Nøyaktig, kunnskapsrik og med godt humør! Kort ventetid. Jeg følte meg trygg på at det han sa var riktig.

Ukonsentrert og utilgjengelig

Byttet til denne legen før i år men ikke vært fornøyd. Føler han ikke er med i timene med meg og at jeg må gjenta meg selv støtt og stadig. Han er og utilgjengelig. Må vente opptil 45 min på telefonen til legesenteret samt han svarer veldig skjelden pasientsky og meldinger. Følger heller ikke opp avtaler. Gir ikke beskjed om han er fraværende og jeg har time.

Dyktig lege

Fantastisk dyktig lege som tar pasientene på alvor, uansett hva det måtte gjelde.
Virkelig en god person å ha som lege!

Kunnskapsrik lege

Jeg hadde gleden av å bli kjent med legen da han jobbet som vikar for min nåværende fastlege.
Molvær er en utrolig dyktig lege som er behagelig å snakke med, som tar pasienten på alvor uansett hvor stor eller liten problemstilling er, han tar seg tid til å nøye undersøke og forklare og er veldig flink med små barn.

Molvær er svært savnet som fastlege. Dessverre bor jeg et stykke unna, ellers hadde jeg definitivt byttet til han uten å nøle.