Lene Sunniva Kvam-Johannessen
Kvinne, 48 år
Spesialisering
Godkjenning
Ledige plasser
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass
hører kun på seg selv virker selvopptatt hører ikke på pasienten
vanskelig for henne å se ting i helhet og vanskelig å få tilbakemelding fra henne lang prossess for å oppnå ting
kritisk til sine egne pasienter .
for å sli det slik de virker stresset i resepsjonen mottar ikke folk med høflighet
Jeg opplever Dr. Johannessen som meget imøtekommende, lyttende og at hun gir seg god tid. Hun viste godt håndlag da hun opererte vekk en føflekk. Legesenteret har tatt i bruk sms-tjenester for timebestilling og resepter, og man betaler enkelt på en bankterminal ved resepsjonen.
Elendig legesenter. Kommer aldri gjennom på telefon. Stygt lokale. Legen brukte 9 måneder på å finne ut hva som var galt med meg. I 5. måned fikk jeg beskjed om at hvis bro fortsatt var forhøyet, så skulle hun sende meg videre til spesialist. Dette skjedde ikke. Det eneste jeg fikk ut av dette legesenteret er et frikort! Også stort - for at de ikke har bankterminal. Betaler du ikke samme dag får du gebyr i posten.
Selv om du bestiller time så får du følelsen av at de er hastige med å få neste pasient inn. Føler ikke de tar seg tid og prater med deg om hva det gjelder. Du får heller ikke så mye god informasjon om hva som burde gjøres osv. Jeg har ett dårlig kne, men dette var det kiropraktoren som fikk utbedra IKKE legen selv om jeg var der gang på gang i tillegg til en vondt rygg. Ryggen ble det aldri gjort noe med selv så mye jeg ville det. *MINUS for å ikke ha bankterminal på legesenteret. *MINUS for dårlig og trangt lokale. *MINUS for at du kansje ikke får vert hos fastlegen på legesenteret der hun jobber. Jeg har vert hos henne noen ganger, men også 3 forskjellige andre leger på senteret.