Gunnar Berland

• Sjømannslege

Gunnar Berland er en av 37 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Gunnar Berland

Tillitvekkende lege

Gunnar er en tillitvekkende lege. Etter å ha byttet fastlege for noen måneder siden opplaver jeg for første gang på mange år å bli tatt seriøst. Jeg er allerede i gang med utredninger hos spesialister og har et godt håp om å kunne starte i jobb igjen i løpet av noen måneder. Legen har tatt prøver og involvert fagpersoner for å finne ut hva som kan gjøres og er ikke redd for å si sin mening og komme med råd fra en mangeårig legepraksis. Til tider har han det travelt og da blir han gjerne litt kort, men neste gang er smilet på plass igjen. Alt i alt en bra opplevelse.

Allsidig og dyktig fastlege

Gunnar Berland har vært min fastlege i over fire år nå. oppfatter han som en lege som er faglig meget dyktig. Kan til tide være litt vanskelig å nå fram til og kan kanskje oppfattes som litt stressa, Gunnar har også god humor som er en egenskap som ikkje altformange fastleger har:) Hvis du er en pasient som er litt krevende så anbefaler jeg Gunnar Berland, for han stiller opp.

Gunnar Berland er kjempedyktig!

Hadde han som fastlege den tiden jeg bodde i Molde.
Han lytter godt, er alltid snill og hyggelig, og gjør at jeg føler meg helt trygg ved legebesøk. Berland får mine beste anbefalinger. Det skulle vært flere leger som han!

KJEMPEFLINK LEGE

Så heldig jeg er som har Gunnar Berland til fastlege !

Han er svært dyktig, engasjert og imøtekommende. Han tar pasientene på alvor, har tid til å lytte.
Jeg føler meg trygg og ivaretatt. Må også nevne humor og gode replikker !
Sender raskt svar på prøver og er ikke redd å sende pasienter til videre undersøkelser.
Kunne ikke vært bedre.

Anbefales. Kjempedyktig!

Gunnar Berland er en lege som rett og slett er gjennomført dyktig i jobben sin. Har aldri opplevd at en lege stiller opp på den måten han gjør.
Skulle ønske at mange fler av legestanden var slik. Anbefales!