Kristian Holøymoen Dahlberg

Allmennlegespesialist og fastlege
Mann, 49 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (2005)

Ledige plasser

0 av 1400
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass

Venteliste

97 personer

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Risvollan Legesenter AS Telefonnummer73 84 48 8073 84 48 ...
Ingeborg Aas veg 4 7036 Trondheim
Vis kart
Kristian Holøymoen Dahlberg er en av 201 fastleger i Trondheim

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(26)
26 vurderinger
Tilgjengelighet
(20)
20 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(22)
22 vurderinger
Service
(22)
22 vurderinger

Siste vurderinger av Kristian Holøymoen Dahlberg

Samlebånd

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Virker god i faget sitt.

Jeg kom inn og begynte å snakke, ble avbrutt før jeg ble ferdig. Fant ingen løsning på mitt problem, så jeg må tilbake igjen å betale ytterligere summer.

Gruer meg til å dra tilbake, da jeg forventer å bli oversett.

Tillitsvekkende.

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Umiddelbart tigjengelig, absolutt lyttende og tilstede. Har alltid god tid, selvom han egentli ikke har det.
Veldig godt fornøyd!

Holder tiden, men dårlig på kommunikasjon

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Dahlberg arvet meg og 1200 andre pasienter da min forrige fastlege som gikk av med pensjon. I begynnelsen hadde han store problemer med tidsplanen, men det går bedre nå. Derimot har han blitt dårligere til å lytte og dårligere til å forklare. Virker som om fokus på tidsskjemaet har tatt overhånd.

Hyggelig og rask, men dårlig lytter

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har hatt Dahlberg som fastlege i 3 år og benyttet han ofte. Tidligere hadde han ofte problemer med å holde timeplanen, men har nå blitt mye bedre på dette. For å oppnå dette bruker han minimalt med tid på å kommunisere med pasienten. Føler jeg ville ha vært bedre tjent med en fastlege som hadde mer tid til hver pasient mot høyere betaling. Et alternativ er å benytte legetjenester online som supplement.

Too much work?

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Mitt totalinntrykk er at legen er dyktig, men han stresser for mye.

De gangene jeg har vært hos så er det nesten sånn at han diagnostiserer meg før jeg har fortalt alt. Føler ikke han tar seg tiden til å lytte på mine problemer. En gang avbrøt han meg midt i et spørsmål og spurte om jeg skulle betale kort eller kontant. Ingen god følelse.

Vis flere...