Odinaka Francis Ijeabuonwu
Mann, 65 år
Spesialisering
Godkjenning
Tilleggskompetanse
- Petroleumslege
- Sjømannslege
Ledige plasser
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass
Jeg har vært hos han flere ganger, men ikke et eneste gang jeg har fått noe tilbakemeldinger på mine prøver. Til slutt jeg også testet han ved å få sjekke hva er min blodtype. Og jada, ikke noe svar i det hele tatt. Jeg syns det er bare bortkastet av tid, penger og selve helse av å være hans pasient.
Engang når jeg var hos han, jeg kan ikke si mer enn 1 problem siden "tiden min er ferdig". Jeg har liksom ventet i nesten 1t også får jeg bare 5min av konsultasjon.
Alltid blid og smilende, får god service der og opplever å bli lyttet til og tatt på alvor. Han henviser straks videre om det er noe. Jeg har fått løst noen store helseutfordringer med hans hjelp. Sentralbordet kan bli bedre men jeg har oftest kommet igjennom på 2-3 forsøk og får time raskt.
+ Smilende - imøtekommende - kommer enkelt gjennom på tlf - får time kjapt og ingen ventetid.
- For rask å stille diagnose, usikker på kunnskapsnivå da jeg har spurt kontrollspm hvor han har fulgt opp med nye undersøkelser og konkluder med ny diagnose.
Føler det går noe raskt og lite undersøkende, konkluderer vel raskt noe som gjør meg usikker på kunnskapsnivået.
Da jeg hadde Odinaka for to år siden var jeg veldig fornøyd med han som lege. Han lyttet og prøvde å ordne opp i problemer. Sekretæren derimot var her forferdelig! Jeg kunne ringe 50 ganger i strekk per time, over flere dager uten å komme gjennom. Da jeg endelig fikk svar og påpekte dette, fikk jeg kjeft tilbake. Det må da være mulig å ta telefonen i arbeidstiden? Hva om det er et nødstilfelle? I tillegg var hun lite hjelpsom og frekk når man kom til kontoret. Måtte bytte lege pga. dette. Lang ventetid trekker også legekontoret ned, har han virkelig kapasitet til å ha så mange pasienter?
Endelig Norsk mottakelse i luken og telefonen. Men etter å ha ringt over 80 ganger sammenhengende, så skulle det bare mangle at en ble forstått i telefonen i alle fall. Denne mannen(legen) kan da ikke ha ledig kapasitet til ennå flere pasienter ??
Må bli moderne, få databestilling og svare telefonen når en ringer i disse telefontidene.
Vis flere...